خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ:

دشمن به دنبال فروپاشی خانواده است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ گفت: دشمن بانوان را به عنوان ریشه و بنیان خانواده هدف قرار داده است تا خانواده ها از هم بپاشند.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۸۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سجاد باقری امروز در دوره توانمند سازی اعضای بسیج دانش آموزی با تشریح اهداف دشمنان در جنگ نرم و هدف قرار دادن جایگاه زنان، اظهار کرد: نفوذ تفکرات غربی پیرامون جایگاه و منزلت زنان، یکی از اهداف دشمن در فضای جنگ نرم است، که برای مقابله با آن، تبیین و گفتمان سازی جایگاه و منزلت زنان از دیدگاه اسلام در بین اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی به جبهه فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز دشمن بانوان را به عنوان ریشه و بنیان خانواده هدف قرار داده است، زیرا با حمله نظامی به اهداف خود دست نمی‌یابد، لذا بانوان می‌توانند با ایفای نقش تربیتی خویش فرزندانی پرورش دهند که در جامعه تأثیرگذار باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ با بیان این‌که بانوان نیمی از پیکره جامعه هستند و در نیمه دیگر اثرگذار هستند، خاطرنشان کرد: زنان نقش تربیتی را برعهده دارند به گونه‌ای که می‌توانند با تربیت درست فرزندان، جامعه را به بهشت برین تبدیل کنند، اما مادری که احکام اسلامی را رعایت نکرده و به انحراف می‌رود، آسیب زیادی به جامعه وارد می‌کند.

باقری با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز سخن از اعتماد سازی است و رهبر معظم انقلاب این امر مهم را مورد تاکید قرار دادند، بنابراین عملکرد بسیج مانند گذشته ایجاد اعتماد می کند، بخصوص وقتی به محرومان خدمات داده می شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند، افزود: فعالیت های این نیروی مردمی تا به آنجایی‌ است که هرگاه حوادث غیر مترقبه اتفاق می افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار