خبرهای داغ:

برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری از توابع بخش قطور

میز خدمت به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید عباس دوران با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی و جمعی از مسئولین برپا شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۸۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، میز خدمت در این شهرستان با حضور نماینده ادارات بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، کمیته امداد امام خمینی، برق، مخابرات، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بخشداری قطور در مسجد رسول الله(ص) روستای میرعمر از توابع بخش قطور برپا شد.

سردار علایی در این جلسه ضمن عرض تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: الحمدالله به برکت خون شهداء امروز امنیت کامل در تمامی مرزهای کشور برقرار است، ما باید قدردان این نعمت باشیم و مسئولین هم به صورت جهادی و شبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند، انصافا مردم ما لایق خدمتگزاری هستند و نباید هیچ فاصله ای میان مردم و مسئولین باشد.

در این جلسه اهالی روستای میرعمر با بیان مشکلات منطقه خودشان، خواستار حل دغدغه هایشان شدند و پس از شنیدن مشکلات مسئولین هر یک از ادارات مربوطه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع در این منطقه نسبت به مرتفع شدن مشکلات قول مساعدت و همکاری لازم را دادند.    

برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری از توابع بخش قطور

نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات بسیجیان  در خوی افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، با حضور حجت الاسلام قاسمخانی امام جمعه خوی، سردار علایی فرمانده سپاه خوی، عباسی فرماندار ویژه این شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات بسیجیان خوی افتتاح شد.

در این نمایشگاه بسیجیان در ۲۷ غرفه به مدت یک هفته آخرین دستاوردها، توانمندی ها و ابتکارات خودشان را به عرصه نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در بازارچه سابق شهرداری خوی(روبه روی راهنمایی و رانندگی) برای بازدید مردم دایر می‌باشد.

برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری از توابع بخش قطور

بسیج مرز بین ‌حق و باطل را مشخص می‌کند

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، همایش حماسی و نمایش اقتدار  با حضور بسیجیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی خوی برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این همایش بسیجیان را به مرزبانان بین حق و باطل تشبیه کرد و افزود: بصیرت و دشمن شناسی از شاخصه های مهم یک بسیجی است، تا بتواند با تکیه بر سلاح ایمان، مرزبان بین حق و باطل باشد.

وی افزود: حضور آگاهانه بسیج در عرصه های جنگ نرم و سخت یک امر حیاتی می باشد و در این راه باید با تمام توان، خود را به قله های علم و دانش برسانیم.

حجت الاسلام قاسم‌خانی، انقلاب اسلامی را کشتی نجات برای مسلمین دانست و اظهار داشت: بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

در ادامه این همایش سردار علایی فرمانده سپاه خوی با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: نقش بسیج در آبادانی و پیشرفت و سازندگی مثال زدنی می باشد.

سردار علایی بسیج را حلال مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: ورود این نیروی مردمی و الهی در تمامی عرصه ها قطعا همراه با خیر و برکت خواهد بود، به طوری که در طول هشت سال دفاع مقدس از یک آزمون سخت توانست با موفقیت بیرون بیاید.

انتهای پیام

ارسال نظرات