خبرهای داغ:
با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان، طرح مسکن مددجویی بسیج سازندگی در میاندوآب افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۷۰۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، آئین افتتاح فاز اول مسکن مددجویی بسیج سازندگی امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان میاندوآب و چهاربرج در این شهرستان و روستای فسندوز برگزار شد.

 مسکن مددجویان بهزیستی از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با مشارکت سپاه شهدا، سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی در روستای فسندوز افتتاح شد.

به گفته موسی تقی زاده مسئول بسیج سازندگی میاندوآب، ۱۱ واحد مسکن مددجویی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب در دست احداث بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

به گفته وی علاوه بر احداث این واحدهای مددجویی که به طور متوسط ۶۰ مترمربع مساحت زیربنا دارند، برای تهیه ملزومات موردنیاز برای این مددجویان از جمله فرش و … با کمک خیرین و اصناف اقدام شده است.

سالن ورزشی سپاه در میاندوآب افتتاح شد

با حضور جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان، سالن ورزشی سپاه در میاندوآب افتتاح شد.

مراسم افتتاح این طرح امروز با حضور سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان میاندوآب و چهاربرج در روستای فسندوز برگزار شد.

 اعتبار موردنیاز برای احداث سالن ورزشی صالحین شهرستان چهاربرج که از محل اعتبارات مهندسی سپاه تامین شده است، با حضور سردار رحیمی جانشین سپاه شهدا و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گفته نصرالله قاصد مسئول مهندسی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۶ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات