خبرهای داغ:
دل نوشته سردار نقدی پس از تزریق واکسن نورا؛
معاون هماهنگ کننده سپاه از تلاش شبانه روزی دانشمندان برای تولید واکسن بومی کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۹۸۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در دل نوشته ای از تلاش شبانه روزی دانشمندان کشورمان برای تولید واکسن بومی کرونا تقدیر کرد.

متن این دل نوشته به شرح زیر است:

بنام خدا

واکسن نورا

چند روز پیش نامه‌ای آوردند، از معاونت سلامت سپاه به کل نیرو‌ها باید ابلاغ می‌شد که اخطار کرده بودند هرکس در سپاه واکسن نزده است باید فوراً بزند. موقع امضا یادم آمد که خودم هنوز واکسن نزده‌ام. دیدم خلاف عدالت است این را امضا کنم و خودم واکسن نزده باشم.

با کمک دکتر اولاد که خودشان سازنده واکسن نورا در دانشگاه بقیه‌اللّه هستند، نوبت اول واکسن نورا را تزریق کردم. چون این واکسن هنوز در مرحله آزمایشی است، برابر استاندارد خودشان، یک دوجین، پشت سر هم از بنده خون گرفتند که قبل و بعد واکسن را مقایسه کنند.

بعضی‌ها مدام تبلیغ می‌کنند که همه نخبگان از کشور فرار کرده‌اند و کسی حاضر نیست بماند و این ادعا در تبلیغات انتخاباتی هم خیلی داغ شد. خب اگر همه نخبگان فرار کرده‌اند، این استاد عزیز و همکارانش اینجا چکار می‌کنند؟

می‌دانیم که تولید واکسن بالاترین سطح استاندارد پزشکی و لبه فناوری دنیا در این رشته است. در ایران ۷ یا ۸ واکسن هرکدام با گروهی متفاوت از نخبگان ساخته شد. هر چند این تعدد نشان ضعف مدیریت‌های اجرایی مربوط وقت است که نتوانستند این گروه‌ها را در یکی دو مجموعه متمرکز کنند و کار را باسرعت و کیفیت بالاتر به نتیجه برسانند، ولی از طرف دیگر هم نشانگر ظرفیت بسیار بالای علم و فناوری و توان بالای نخبگانی کشور است.

نخبگانی غیرتمند که یک روز خدمت به کشور و ملت قهرمان خودشان را با خروار‌ها دلار و سکه عوض نمی‌کنند، مثل همین دکتر اولاد که افتخارش این است که بیسیم‌چی جنگ بود.

شک نکنید با این بسیجی‌ها دنیا زیر پرچم اسلام خواهد آمد. سختی‌ها زیاد است، اما این سخت‌تر شدن راه، علامت نزدیکی پیروزی‌های بزرگ است، بعون اللّه.

ان‌شاءالله ملت عزیز با داشتن چنین نخبگان غیرتمند و فداکار، در کنار بسیجیان جهان اسلام، طعم شیرین این پیروزی‌های بزرگ را خواهند چشید و اگرما مسولین، همت کنیم و زمینه‌ها و عرصه‌های خدمت به مردم را بیش از پیش برای جوانان نخبه کشور باز کنیم. تحقق این پیروزی هم نزدیکتر خواهد شد انشالله

ارسال نظرات