معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: همکاری جهادی بسیجیان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و واکسیناسیون عمومی، بهترین الگو در بین کشورهای دنیا بوده و شایسته قدردانی است.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۰۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر شهاب مستوفی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز امروز در دیدار با سرهنگ مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج و کادر اجرایی مرکز واکسیناسیون شهید پیران اظهار داشت: همکاری صمیمانه و جهادی بسیجیان در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و واکسیناسیون عمومی، بی‌نظیر و بی‌بدیل و بهترین الگوی اجرایی مردمی در بین کشورهای دنیا بوده و شایسته قدردانی است.

وی افزود: با توجه به استقرار وضعیت آبی و زرد در استان البرز که حاصل تلاش مدافعان سلامت و کادر درمان و همچنین همکاری مردم و بسیج بوده است، از فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج درخواست می‌کنیم که این همکاری موفق و سازنده در حوزه واکسیناسیون و مقابله با بیماری کرونا تداوم یابد. امید است بتوانیم در سایر حوزه‌های درمانی و بهداشتی نیز از ظرفیت‌های گرانبهای بسیج به‌ویژه در محلات برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌مند شویم.

سرهنگ مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج نیز در این نشست بسیجیان را سربازان جبهه سلامت خواند و بیان داشت: بنده به‌عنوان یک شهروند و خادم بسیجیان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مجموعه‌های تحت امر آن به‌ویژه کادر درمان و پرستاری خاضعانه و خاشعانه تشکر می‌کنم و برای شما و خانواده‌های محترمتان آرزوی سلامت و تندرستی دارم.

وی عنوان کرد: در ادامه فرآیند موفق واکسیناسیون به نظر می‌رسد ادامه عملیات واکسیناسیون با محوریت محلات نسبت به پوشش کامل و سریع واکسیناسیون کمک بهتری کند و به لحاظ دسترسی آسان‌تر مردم و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز قابل‌توجه خواهد بود که به‌عنوان نمونه ما در حوزه واکسیناسیون در محله بیلقان این تجربه موفق را به عینه مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مطرح کرد: همدلی، اعتماد و همکاری صمیمانه مجموعه بهداشت و درمان و بسیج در راستای مقابله با بیماری کرونا موهبتی ارزشمند و گرانبهاست که می‌تواند موردتوجه دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز قرار گیرد. توانایی‌ها و قدرت بسیج در خدمت‌رسانی به مردم شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد است.

سرهنگ زنجانی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج به‌عنوان نعمتی الهی در هر جا که نیاز به خدمت‌رسانی به مردم باشد مجاهدانه حضور خواهد داشت. تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در راستای تکریم مردم شریف ایران با این نهاد قوی و مقدس تعامل سازنده برقرار کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات