خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: قدرت نیروی دریایی ارتش نسبت به گذشته روز افزون است و توانستیم همه مولفه‌های دشمن را به هم بریزیم و برای ما هر گونه تهدید، دیگر مرز جغرافیایی ندارد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۵۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر شهرام ایرانی در نشست خبری به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی افزود:​ به لحاظ تجهیزات پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم که این نشان از توان دفاعی ما دارد.

وی گفت: در حوزه بین الملل نیز با اعزام ناوگروه‌ها و نیز شرکت در اجلاس‌ها و کنوانسیون‌های بین المللی نظیر اجلاس فرماندهان نیروی دریایی حاشیه اقیانوس هند توانسته ایم که حضور چشمگیری داشته باشیم.

نیروی دریایی ارتش در راستای امنیت اقتصاد جهانی گام برمی‌دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو امنیت خطوط مواصلاتی را بر عهده دارد و برای اجرای این ماموریت حیاتی در دریای سرخ و اقیانوس هند حضور داشته و در راستای امنیت اقتصاد جهانی گام برمی‌دارد.

امیر دریادار «شهرام ایرانی» در نشست خبری که صبح امروز (شنبه) به مناسبت بزرگداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، افزود: هفتم آذر روزی است که نیروی دریایی ارتش، چون نگینی در دریا درخشید و در شرایط سخت و جنگی نابرابر توانست بازوی دشمن بعثی را قطع کند؛ به‌طوری‌که تنها ۶۷ روز پس از آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث دیگر نتوانست در حوزه دریا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین مروارید، گفت: با رشادت‌های رزمندگان نیروی دریایی ارتش، شاهرگ اقتصادی رژیم بعث در عرصه دریا قطع شد؛ لذا ما بر خود واجب می‌دانیم تا یاد شهدای عزیز نیروی دریایی قهرمان را همواره زنده نگهداریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: افتخار می‌کنیم که ادامه دهنده راه همان شهدای عزیز هستیم و ادامه ماموریت آن‌ها را در دستور کار داریم. امروز نیز نیروی دریایی ارتش امنیت خطوط مواصلاتی را بر عهده دارد و برای اجرای این ماموریت حیاتی در دریای سرخ و اقیانوس هند حضور داشته و همچنین در راستای امنیت اقتصاد جهانی گام برمی‌داریم.

امیر ایرانی به تشریح برنامه‌های نیروی دریایی ارتش به مناسبت بزرگداشت هفتم آذر پرداخت و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و رونمایی از تجهیزات دفاعی پیشرفته از جمله برنامه‌های ما در این هفته است.

ارسال نظرات