حجت الاسلام ایزدی درجمع خواهران بسیجی حوزه ریحانه النبی سلام الله علیها ناحیه زرندگفت :بهترین جهاد کار در بسیج است و حرکت بسیج درخط ولایت، بزرگترین جهاد است و اگر درخط ولایت باشد اجر و پاداش فراوانی خواهد داشت
کد خبر: ۹۳۹۵۵۵۲
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام و المسلمین محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند در نشست تربیت وتعالی  بسیج خواهران این حوزه با تبریک هفته بسیج وگرامی داشت یاد وخاطره شهدای والامقام گفت : بسیج همواره در جامعه از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و دارد و دین اسلام را بسیج یاری کرده است.

وی افزود :فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در شرایطی که انقلاب شکوهمند اسلامی از همه جهات مورد تهاجم قرار گرفته بود، حرکتی آگاهانه در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های ابرقدرت‌ها بود که با تحمیل جنگ و محاصره اقتصادی می‌خواستند به خیال خود انقلاب را متوقف کنند و دستاوردهای مقدس ملت مسلمان ایران را بر باد دهند. هدف امام (ره) از تشکیل بسیج و داشتن ارتش بیست میلیونی صرفا” آماده باش نظامی نبود ؛ بلکه بسیج همه جانبه برای حل مشکلات جامعه بدست خود مردم بود در واقع ایجاد یک نهاد اجتماعی انقلابی که هدفش پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حل موانع و مشکلات کشوربود.

وی با اشاره به این که، حضرت امام خمینی (ره) افتخارشان براین بود که بسیجی هستند و به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى خوردندگفت:امام (ره) معتقد بودند اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه ، مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج را حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی و ملی دانست و گفت: اگر در دوران دفاع مقدس تمام قوای کشور تمام قد در مقابل دشمن ایستادگی کردند، به این علت بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.
حجت الاسلام ایزدی افزود : امروز به اعتراف دوست و دشمن، نقش بسیج در حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی  امام خامنه ای (دامت برکاته) مایه افتخار و سربلندی اسلام شده است و ایران اسلامی با ثبات ترین و امن ترین کشور منطقه و جهان است و این گرانبهاترین ارزش در دنیا محسوب می شود.

وی در پایان سخنان با توجه به نقش بسیج در عرصه های بسیج یادآور شد :بسیجی وبسیجی در هر عرصه ومدانی وارد شده شگفتی آفریده که می توان به نقش بسیج در دفاع مقدس وبعد از ان در دوران سازندگی وعرصه های مختلف،فرهنگی،اقتصادی،آموزشی،عمرانی،سازندگی،پزشکی که مهمترین ماموریت بسیج را حضور مقتدارنه در مقابله با ویروس منحوس کرونا وطرح شهید سلیمانی ،واکسناسیون اشاره نمود.

ارسال نظرات