خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

بسیج در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج وظیفه خود را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند و در خدمت مردم است و امروز به نیرویی توانمند با نیروی انسانی انقلابی و جهادی تبدیل شده که در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۵۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
بسیج در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) وقتی که تهدیدهای بزرگ فرا منطقه‌ای را برای انقلاب اسلامی احساس کردند برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نهادی از مردم را برای دفاع پای کار بیاورد و در همان روزهای اول به خصوص ۵ آذر امام دستور تشکیل بسیج را دادند.

وی افزود: بسیج برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت تا از مرزهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دفاع کنند و اگر مروری بر گذشته بسیج داشته باشیم در این ۴۲ سال خواهیم دید یکی از نهادهای نقش آفرین، مجموعه بسیج بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب «راهبردی و کلیدی» است و اگر ما توانستیم بعد از انقلاب آرامش نسبی را ایجاد کنیم مدیون فعالیت‌های بسیج هستیم که در همه جا حضور داشتند به طوری که نماد بارز آن را در جنگ ۸ سال دفاع مقدس دیدیم.

وی افزود: در همین دو سال که کشور درگیر کرونا بود بسیجیان با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در کشور، پای کار و در میدان مقابله با ویروس کرونا همراه مدافعان سلامت بودند.

مختاری گفت: تشکیل بسیج با دوراندیشی امام راحل باعث شد این نهاد مردمی در همه عرصه‌های حساس نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: بسیج وظیفه خود را خدمت رسانی به مردم می‌داند و در خدمت مردم است و امروز به نیرویی توانمند با نیروی انسانی انقلابی و جهادی تبدیل شده که در بخش‌های مختلف حضوری پرافتخار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: جایگاه بسیج عظیم و مهم و در گام دوم انقلاب نقش بسیج با اهمیت است که تربیت نیروی جوان و انقلابی و پای کار از وظایف بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار