خبرهای داغ:
نهاوند-شهردار نهاوند گفت: یکی از خلأهای خاص بانوان شهر نهاوند عدم فضای تفریحی و فرهنگی خاص بانوان بود که یکی از مطالبه‌های بانوان شهر نهاوند است.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۶۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید یوسفی نوید در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی بوستان بانوان نرگس نهاوند اظهار داشت: این پروژه یکی از کارهایی است که باید انجام می‌گرفت و یکی از خلأهای خاص بانوان شهر نهاوند عدم فضای تفریحی و فرهنگی خاص بانوان بود که یکی از مطالبه‌های بانوان شهر نهاوند است.

وی گفت: بوستان بانوان «نرگس» در ۴هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و در فضایی دارای حصار و با در نظر گرفتن شرایطی برای بازی کودکان با پیش بینی یک سال احداث خواهد شد.

شهردار نهاوند افزود: این پروژه دارای آیتم‌های مسیر سلامت و ورزش، فضای بازی کودک، زمین‌های والیبال، بسکتبال و میزهای پینگ پنگ، فضای نشیمن و آلاچیق، نمازخانه و سالن همایش، غرفه و فروشگاه و سرویس بهداشتی است.

وی بیان داشت: در حال حاضر پارک صخره‌ای دوخواهران هم با اعتبار استانی و مرحله دوم قرارداد هم در حال اجرا و تا ۶ هکتار در حال گسترش است.

یوسفی‌نوید تصریح کرد: باغ بادام در ۱۳هزار مترمربع با ماشین آلات شهرداری انجام شده و تاکنون حداقل ۲۰میلیارد  ریال هزینه در اجرای این پروژه صرفه جویی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نهاوند توانایی تامین آسفالت سایر شهرداری های شهرستان را دارد، گفت: تمام آسفالت مورد نیاز شهر نهاوند از کارخانه آسفالت تامین می‌شود و توانایی تامین آسفالت سایر شهرداری های شهرستان را هم دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند نیز بیان کرد: در هفته بسیج شاهد به ثمر نشستن کار و همتی بسیجی در شهرستان هستیم.

مهدی جلالوند گفت: این مهم که مطالبه به‌حق بانوان نهاوند و از دغدغه‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان به خصوص رئیس شورای فرهنگ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند بوده و هست، در این هفته سراسر نور کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: سرانه جمعیتی بانوان نهاوند به شکلی است که نیاز است در نقاط مختلف سطح شهر فضایی در خور شأن و جایگاه بانوان برای پارک بانوان که در واقع سلامت خانواده و جامعه را دربر خواهد داشت، در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند نیز اظهار داشت: بانوان نهاوند از زمان جنگ گرفته تا به حال دوشادوش مردان بوده و در تمام عرصه‌های اجتماعی پیشرو هستند.

صفی الله خرم آبادی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه بانوان در شهرستان هر کاری صورت پذیرد بازهم جای کار هست، تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بر این است تا در نقاط دیگری از سطح شهر جهت احداث پارک بانوان فضاهایی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات