خبرهای داغ:

80 بسته معیشتی در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از توزیع 80 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۹۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج پایگاه امام خمینی (ره) با همت و تلاش حجت الاسلام و المسلمین فلاح امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) اقدام به تهیه و بسته بندی ۸۰ بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه و مساوات کرد.

در حاشیه این اقدام مومنانه تقی اسلامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری از گذشته تاکنون و همچنین به طور ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیت‌های بسیار زیبا و ارزنده‌ای در راستای کمک‌های خیرانه با تلاش این پایگاه و مسجد محله در سطح شهرستان انجام گرفته است.

او افزود: انفاق و کمک کردن به مستضعفان و فقرا از نظر اسلام بهترین کار خیر است و یکی از وظایف مومنان این است که از مال خود مبلغی را هر ماه و یا هر سال برای کمک به فقرا اهدا کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در ادامه اضافه کرد: در این دوره به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با یاری خیرین و تلاش های امام جماعت مسجد 80 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال و در مجموع به ارزش 200 میلیون ریال بسته بندی و با حفظ شان و منزلت افراد بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین جلسه هم اندیشی، نقد و بررسی بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) با حجت الاسلام و المسلمین فلاح امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) در خصوص فعالیت های صورت گرفته در هفته بسیج برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها