تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با قدردانی از خدمات بنیاد مستضعفان در طول چند سال گذشته، ابراز امیدواری و تاکید کرد: با همگرایی نیروهای انقلابی، می توان چهره محرومیت را از مناطق محروم استان زدود.
کد خبر: ۹۳۹۵۷۶۱
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین تجلیل از اقدامات کم نظیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی شهرستان چاراویماق حضور بنیاد مستضعفان را فرصت مغتنمی برای انجام ماموریتهای محرومیت زدایی دانست و اظهار داشت: امیدواریم خدمات بنیاد مستضعفان با همگرایی تمامی دستگاه های اجرایی ، نهادهای انقلابی و حاکمیتی ، بیش از پیش به نتیجه برسد.
سردار عباسقلی زاده با تمجید از مدیریت و فعالیت جهادی و انقلابی در این نهاد گفت: کارها و فعالیت هایی که نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق، در شرایط سخت آب و هوایی و حتی در مناطق صعب العبور انجام می دهد، می تواند الگوی خوبی برای دیگر سازمانها باشد.
وی افزود: جهادی عمل کردن، خستگی ناپذیری، کار کردن جهت رضایت خدا و خدمت بی منت به مردم، از اصلی ترین شاخصه های نیروهای بسیجی است که همه این شاخصه ها در این مجموعه دیده می شود.
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق هم در این مراسم ضمن ارائه گزارش خدمات بنیاد مستضعفان در این شهرستان گفت: راهکارها و چشم انداز لازم برای رسیدن به اهداف محرومیت زدایی و اجرای الگوی آبادانی و پیشرفت در چاراویماق ترسیم شده است که اگر با مشارکت و همراهی دستگاه ها و نهادهای دولتی همراه باشد ، برای رفع محرومیت در این شهرستان ، بسیار خوشبین هستیم.
آیت شاهی با بیان اینکه مساعدت و آورده مالی بنیاد مستضعفان در پروژه های آبادانی ، در گروه جذب مشارکت های مردمی و دستگاههای دولتی است گفت: این بنیاد در پروژه ها ، حاضر است حتی بالاتر از سازمان های دولتی هزینه بکند به شرطی که خود سازمانها و نهادها هم پای کار بیایند تا با همگرایی ، هم جلوی موازی کاری ها گرفته شود و هم روند اجرای پروژه ها، تسریع شود.
وی ادامه داد: هم اکنون و علی رغم برودت شدید هوا، در بیش از ۳۰ روستای شهرستان چاراویماق، پروژه های مختلف زیر بنایی، عمرانی، تفریحی، اشتغالزایی و فرهنگی در حال اجراست که در شرایط کنونی و با توجه به اعتبارات محدود دولتی، یک کار عظیم در شهرستان انجام می شود.
شاهی افزود: امیدواریم با روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی که توجه ویژه به محرومین دارند، در برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه ای به مناطق محروم شود تا پروژه ها با سرعت و کیفیت بیشتر در زمان کمتری به بهره برداری برسند.
 در این آیین از خدمات و اقدامات جهادی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق برای اجرای پروژه های متنوع محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق تجلیل شد.

ارسال نظرات