نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با مدیر سازمان بسیج کارمندان عنوان کرد؛
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان با آیت الله محامی دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۳۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت بسیج مردمی بودن آن است، گفت: بسیج برخواسته از مردم، با مردم و همیشه در میان مردم است و همواره باید برای تقویت این بعد تلاش شود.

آیت الله مصطفی محامی افزود: بسیجیان شاغل در ادارات نیز جمعی از مردم هستند که در محدوده ادارات و با تقسیم کار انجام شده، رسیدگی به امور مردم به آنها واگذار شده است و این مردمی بودن از فرهنگ بسیج است و با حضور بسیج باید از ایجاد موانع جلوگیری شود و فرق باشد بین اداره ای که بسیج دارد با اداره ای که بسیج ندارد و هرچه سلامت اداری بیشتر باشد معنایش این است بسیج کار آمدتر بوده است.

امام جمعه زاهدان با بیان حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) که می فرمایند:«حَاسِبُوا أَنْفُسَكُمْ قَبْلَ أَنْ تُحَاسَبُوا»، بیان داشت: باید قبل از آن که دیگران به حساب شما رسیدگی کنند، خودتان را مورد سنجش قرار دهید. این یک دستورالعمل اسلامی است و باید میزان اثربخشی، تأثیر گذاری و کارآمدی کار خودتان را مورد سنجش قرار دهید.

نماینده ولی فقیه دراستان با یادآوری این نکته که بسیج اداری نیست و باید با دل کار کنند نه با دستور، خاطر نشان کرد: حواستان باشد اداری نشوید، گزارشهای آماری ساده و گاهی میتواند گول زننده باشد و در ارزیابی، میزان اثربخشی، تاثیرگذاری و خروجی کار معیار سنجش بوده و آنچه مهم است کیفیت می باشد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان نیز در ابتدای این دیدار ضمن بیان اهداف و رسالت های بسیج کارمندان، به ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در استان پرداخت.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی گفت: برگزاری میز خدمت در محلات، مساجد و ادارات کل یکی از اقدامات مطلوب بسیج کارمندان است که باعث دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و سبب گفت و گوی مستقیم آنها شده  و مشکلات و گرفتاری های مردم تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

وی همچنین اعزام گروه های پزشکی، دامپزشکی و خدمات رسان به مناطق حاشیه شهرهای استان، برگزاری کارگاه سلامت اداری، دوره های توانمندسازی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، مشارکت در طرح های شهید سلیمانی و شهید رجایی و ... را از دیگر عملکرد این سازمان عنوان نمود.

ارسال نظرات