به مناسبت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج یاوران ولایت با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۹۷۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت هفته بسیج، پایگاه مقاومت بسیج یاوران ولایت با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله وفرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزدو جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، نمازگزاران و بسیجیان این محله افتتاح گردید.
سرهنگ پاسدار عباس جوکارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی آیین افتتاحیه این پایگاه گفت:سه موضوع اخلاص در عمل، شجاعت و ولایت مداری خیلی برجسته است.
وی با بیان تقدیر و تشکر از بانیان تاسیس و راه اندازی این پایگاه مقاومت اظهار داشت: در این پایگاه، کار‌های جهادی را پر رنگ‌تر نموده و همچنین تشکیل حلقه‌های صالحین، معرفتی و تربیتی را در اولویت قرار دهید که اگر در زمینه‌های تربیتی خوب کار شود اثر‌های خوبی را خواهیم داشت.
سرهنگ پاسدار عباس جوکار در آخر بیانات خود گفت: شما بسیجیان باید با برنامه ریزی هدفمند و با تعامل با هیئت امناء و امام جماعت مسجد در تقویت عرصه‌های نه گانه مأموریت‌های بسیج و به ویژه در سرآمد‌های این عرصه، یعنی حوزه‌های امنیتی و مجازی حضوری فعال داشته باشید، چرا که دشمن در این حوزه‌ها بسیار فعال است و ما باید خیلی مراقب باشیم و لذا حرکت و گام‌های ما باید در مسیرانقلاب باشد تا شاهد رشد ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات