خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برگزاری دوره توانمند سازی تولید محتوا با حضور فعالان فضای مجازی بسیج در قرارگاه فضای مجازی خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۵۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ احمدی افزود: هر جنگ و رزمی نیاز به آموزش خاص خود ، جهت افزایش مصونیت افراد را دارد.

احمدی ادامه داد: فضای جنگ جدید در کشور افکار، عقاید و به طور عمومی شناخت افراد را هدف گرفته ، تولید محتوا و سواد رسانه‌ای برای مقابله با این هجوم دشمن لازم و ضروری است.

ایشان خاطر نشان کرد: سواد رسانه‌ای به ما تکنیک‌های مختلف عملیات روانی و جنگ روانی دشمن را آموزش می‌دهد تا فریب نخوریم و به کمک تولید محتوا بتوانیم اقدامات پیش‌گیرانه و مؤثر داشته باشیم.

احمدی اظهار داشت: در همین راستا اولین کارگاه تخصصی دو روزه تولید محتوای گرافیکی و سواد رسانه‌ای در جهت توانمندسازی دسته های تولید محتوا در اولین گام با محوریت تولید محتوای گرافیکی برای شبکه های اجتماعی در سطح مقدماتی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که طی افتتاحیه که بعدازظهر روز شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰ در قرارگاه فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار گردید به آموزش تولید محتوای گرافیکی برای پست ها و استوری های شبکه های اجتماعی ، روش های تولید سریع ، شناخت منابع و همچنین ابزارها ، نقش بسیجیان در فضای مجازی و اهمیت این عرصه و سواد رسانه‌ای پرداخته شد.

ایشان ادامه داد: آموزش صفر تا صد نرم افزار موبایلی متن نگار و آموزش طراحی پوستر بصورت پروژه محور و آموزش نرم‌افزار حذف پس زمینه تصاویر از جمله سرفصل های اصلی این دوره بود.

در پایان این دوره طی مراسم اختتامیه ای که با حضور فرمانده قرارگاه فضای مجازی ناحیه آبادان برگزار شد به اهمیت فضای مجازی و عرصه داری بسیج در این صحنه نیز اشاره گردید و بخشی از تولیدات برتر افراد به نمایش در آمد و نظرسنجی دوره بصورت الکترونیکی در خصوص روش تدریس ، موضوعات مورد بحث در کارگاه آموزشی فوق و بمنظور بهبود دوره های آتی تهیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها