خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: نتایج اتاق فکر دشمن، شامل هدف گذاری بر جایگاه زنان و مادران پاکدامن ایرانی و دوم هدف گذاری بر جوانانی که از این دامن پرورش یافته اند، بودند و درواقع عفت و غیرت زنان و جوانان ایرانی هدف دشمن است.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۶۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در جلسه آگاهسازی سیاسی شرکت راهسازی و عمران ایران مستقر در قزوین بیان کرد: شکست آمریکا و همدستانش در تمام توطئه هایی که برعلیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت، موجب شده تا با تحریم های اقتصادی، فضای ناامنی برای کشور ایجاد نماید و لذا برای عملی شدن این فتنه خود، روی آن سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: دقایق اول جنگ یکی از فرماندهان وارد اتاق جنگ صدام شد و گفت که هواپیماهای ما بر فراز آسمان ایران هستند و تا نیم ساعت دیگر کمر ایران خواهد شکست که صدام با کبر و غرور گفت اشتباه نکنید تا ۱۰ دقیقه دیگر کمر ایران می شکند، در حالی که سالیان سال است ما با مقاومت پیروز هستیم و صدام و مستکبرین به زباله دان تاریخ پیوسته اند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: پس از شکست مستکبرین در جنگ ۸ ساله، دشمن به دنبال راه اندازی جنگ نرم برای غارت فرهنگی میهن اسلامی ما بود. اما قدرت اراده و ایمان ملت ایران و پیروی از مقام و جایگاه رهبری و ولایت، موجب شد تا متخصصین سیاسی و اجتماعی امریکایی دوروز پس از جنگ ایران و عراق، عوامل پیروزی ایران بر عراق را تحلیل نمایند.

وی افزود: در همین راستا، آنها به دو نتیجه دست یافتند که شامل هدف گذاری بر جایگاه زنان و مادران پاکدامن ایرانی و دوم هدف گذاری بر جوانانی که از این دامن پرورش یافته اند، بودند که چگونه می توان عفت و غیرت و پاکدامنی را از زنان و جوانان ایرانی گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در همین راستا ۳۶۰ ماهواره مختص ایران برای ساخت برنامه هایی که بتواند عفت را از هویت زن ایرانی جدا کند، برنامه ریزی شد و در همین راستا برنامه های مختلفی از سوی رسانه های غربی تهیه می شود که به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می پردازند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد فتنه های امنیتی و قتل های زنجیره ای از دیگر اقدامات دشمنان بود و در ادامه فتنه های سیاسی گوناگون مانند فتنه ۸۸ رخ داد که بسیار طرح پیچیده ای بود که با همین نقشه بسیاری از کشورها در دنیا سرنگون شده اند و اما در ایران اسلامی مردم با بصیرت ملی در ۹ دی به خیابان ها آمدند و خون تازه ای در رگهای انقلاب تزریق شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: آمریکا و هم پیمانانش برای دستیابی به نقشه های خود جنگ های نیابتی مانند القاعده و داعش را به راه انداختند. تفکر داعش بردگی زنان شیعه است و این جنگ نیابتی تا ۴۰ کیلومتری مرزهای ما آمد و اگر جانفشانی حاج قاسم و سپاهش نبود، امروز در قزوین و تهران با دشمن می جنگیدیم در حالی که ایران پیروز جنگ نیابتی است.

این استاد و کارشناس سیاسی تصریح کرد: تحریم ها را از روز اول انقلاب به راه انداختند تا ایران را در اقتصاد هم شکست دهند و اعلام کردند با این تحریم ها کمر ایران می شکند که مقام معظم رهبری با بصیرت و شناختی که از دشمن داشت فرمودند که استکبار جهانی با فشار اقتصادی و فشار روانی و فشار عملی می خواهد نقشه های خود را در کشور ما عملیاتی کند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه بیان کرد: به حول و قوه الهی آمریکایی ها تا به امروز در همه میدان ها شکست خورده اند و این وعده الهی ست که هر کس در مسیر درست حرکت کند من او را کمک می کنم. امام راحل فرمودند؛ زمانی که آمریکایی ها آمدند در طبس، ما خواب بودیم ولی لشگر الهی بیدار بود و طوفان شن آنها را شکست داد.

وی افزود: دشمن به دنبال این است در سایه فشار اقتصادی و جنگ روانی و فشار عملی این فضا را ایجاد نماید که مردم اشتباه می کنند که از انقلاب دفاع می کنند. اما باید بدانیم که اگر خدا را رها کنیم و دنبال کدخدا باشیم، خوار و ذلیل می شویم و این کلام خداوند است که اگر به غیر از من به دنبال کسی باشید من همه چیز را بر شما سخت می گیرم.

حجت الاسلام معبودی گفت: دولت انقلابی دولتی است که معتقد است با اتکا بر خداوند متعال و قدرت مردم می توانیم به موفقیت برسیم و از دیگر ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و توسعه کشور را معطل نظر غربی ها و غربگرایان داخلی نگذاریم.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها