خبرهای داغ:
تبریز- مسئول بسیج کارگران و کارخانجات آذربایجان شرقی گفت: باید خواسته ها، دغدغه ها و مشکلات جامعه کارگری در رأس و اولویت تصمیمات مانع زدایی مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۵۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغ در جمع بسیجیان شرکت کلر پارس به مناسبت هفته بسیج افزود: امام راحل چهل ودوسال قبل، شجره طیبه بسیج را با دوراندیشی و نگاه عالمانه بنیان گذاری کردند.
وی ادامه داد: ازهمان دوران شکل گیری بسیج، این نهاد مردمی ، درتمام مقاطع تاریخی سخت، یارومدد کار ولایت و نظام و انقلاب بوده ودرهرعرصه ایکه وارد شده، پیروز میدان بوده است.

پویایی و ولایت مداری از ویژگی های بسیج

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون نیز در ادامه اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس، با سازماندهی نیروهای مردمی و مشارکت در جنگ و هکذا در دوره های بعد از آن، با جهاد علمی و فرهنگی و بهداشتی و پزشکی توانسته کارکردهای ارزشمند و متنوع و متعدد خود را به ظهور و بروز برساند.
غریوی با بیان اینکه حضرت امام، بسیج را به مثابه شجره طیبه ترسیم کردند که یک تشبیه زیبا و بی بدیل بود. بصورتی که ویژگی های بسیج و بسیجی را می توان از این تشبیه زیبا احصا کرد، افزود: از ویژگی های بسیج و بسیجی زنده و فعال و پویا بودن و تبعیت عالمانه از رهبری است، به نحوی که نه عقب بماند و نه از ولایت جلو بزند.
وی اضافه کرد:بسبج همیشه مستحکم و قوی و در حال پیشرفت و تحول بوده و اهدافش اهداف الهی و متعالی است بطوری که در هر زمان و مکانی، آماده شهادت در راه اهداف و آرمان های متعالی خود است.
غریوی بیان کرد: یکی از فعالیت های بسیج در چندسال گذشته، فعالیت های علمی و پژوهشی است و هدف از تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج، ترببت نیروها و کادرسازی انقلابی برای دولت انقلابی بود.
وی هدف این اقدامات را استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان بسیجی در زمینه های علمی عنوان و اظهار کرد: توصیه می گردد این هیات ها جدی گرفته بشود و باحمایت ازتشکیل این هیات ها ؛ موجبات بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت جوانان در رقم زدن سرنوشت کشور، به دست خود این عزیزان، فراهم شود.
غریوی با بیان اینکه در واحدهای تولیدی به نظر می رسد تشکبل این هیات ها می تواند به رفع موانع تولید و بهره وری تولبد و نیروی کار منتهی بشود، اضافه کرد: کارگران و مجموعه های تولیدی در قالب این هیات ها، می توانند در سرنوشت واحد خود مداخله و ایفای نقش کنند و در این اثنا بسیج تنها نهاد و ساختاری است که می تواند این مهم را فراهم کند.

بسیج گره گشایی می کند

 مدیرعامل شرکت کلرپارس نیز در ادامه بسیج را نیروی مخلصی عنوان کرد که هرجا مشکل باشد گره گشایی می کند.

باباپور اظهارداشت: در شرایط کرونا همه کارکنان و بسیجیان شرکت کلرپارس، یک کار جهادی را به نمایش گذاشتند.
در پایان این آیین از زحمات کارگران و مدیران خدوم شرکت قدر دانی و از نظام پیشنهادات بسیج رونمایی شد.

دغدغه حل مشکلات جامعه کارگری باید اولویت مسئولان باشد
پس از آن هم مسئولان شرکت با همراهی فرمانده سپاه بستان آباد و فرمانده بسیج هلدینگ تیپکو در روستای محروم ترکمبور حضور یافته و بسته های نوشت افزار تدارک دیده شده از سوی سیج و حوزه اداری و منابع انسانی شرکت کلرپارس را به دانش آموزان این روستا تقدیم کردند.

ارسال نظرات