خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
تویسرکان-فرمانده گردان امام علی(ع) استان همدان گفت: شناسنامه ما شهدا هستند و ما از تبار شهدا هستیم،اگر امروز آرامش و امنیت داریم، مدیون شجره طیبه انقلاب هستیم که امام پایه نهاد و شهدا باعث ارزش دادن به آن شدند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۱۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدرضا موسوی در یادواره ۴۲ شهید محله زرهان شهرستان  تویسرکان اظهار داشت: خداوند به همه ما عنایت کرده که در چنین مجالسی از طرف شهدا دعوت می‌شویم.

وی افزود: دشمن می‌کوشد ارزش ما را با داریوش و کوروش و افراسیاب محک بزند، اما بداند شناسنامه ما شهدا هستند و ما از تبار شهدا هستیم و اگر امروز آرامش و امنیت داریم، مدیون شجره طیبه انقلاب هستیم که امام پایه نهاد و شهدا باعث ارزش دادن به آن شدند.

فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهدا با بصیرت لبیک گفتند و دیدگاهی داشتند که ما تابع ولایت هستیم و زیر بار ظلم و استکبار غرب و شرق نمی‌رویم چنان که جنگ را به نام ایران و عراق تمام کردند اما در واقع با ۵۷ کشور دنیا در جنگ بودیم.

وی با اشاره به سخنی از شهید «حمید هاشمی» مبنی بر اینکه «ما نه برای شکست پیروزی آمدیم و نه برای شهادت، بلکه فقط برای رضای خدا آمده‌ایم»، ابراز داشت: هر جا که خدا را مدنظر قرار دهیم پیروز میدان هستیم و اگر به خود مغرور شدیم تلنگر خوردیم.

موسوی بیان کرد: شجره طیبه‌ای که طی ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کرد، مدیون جوانانی است که با سن کم فرماندهی و راهبری کردند و حرکت آن روز آنها، امروز در دانشگاه در حال تدریس است.

وی ادامه داد: دشمن هنوز سردرگم در طرح‌های زمان جنگ است و هنوز استراتژیک ما را نمی‌داند و همه این طرح‌ها مرهون دست شجره انقلاب است و حکمت امام (ره) بود که این شجره را پایه‌گذاری کرد.

فرمانده گردان امام علی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مردمی بودن نظام خاطرنشان کرد: این بسیج و مردم هستند که در هر عرصه‌ای موفق بوده چراکه مردم در این نظام و بسیج سهام دارند و این نهضت هنوز ادامه دارد و با نیروی ایمان و انقلابی بودن بر نیروهای نظامی دنیا غلبه کرده و خواهیم کرد.

وی با اشاره به بسیج مردمی در سوریه و یمن و لبنان اظهار داشت: کشورهای همسایه با بسیج مردمی بر ابرقدرت‌های پوشالی فائق آمدند و باید به بسیج و دفاع مقدس خود ببالیم که باعث این حرکت عظیم در کشورهای دیگر شده است و از خداوند می‌خواهیم در این راه حقیقی انقلاب کم کاری نکنیم تا به سعادت برسیم.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز گفت: این محافل را قدر بدانیم چراکه از دل همین مجالس شهدا انتخاب می‌شوند و به درجه رفیع شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات