خبرهای داغ:

فرهنگ جهاد و ایثار با شیوع کرونا در جامعه احیا شد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: فرهنگ جهاد، فداکاری و ایثارگری با شیوع ویروس کرونا در جامعه احیا شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۳۳
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سید محمود صفری امروز در همایش «در امتداد ایثار» که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و حضور خانواده‌ معظم شهداء و دانشجویان جهادگر در این محفل، اظهار کرد: عده‌ای که جهاد و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده و ندیده بودند، در شرایط فعلی با وجود ویروس کوئید۱۹، تلاش‌های شبانه‌روزی و بی منت جامعه پزشکی را با تمام وجود لمس و درک کردند به طوری که این تلاش پزشکان و پرستاران بر هر ناامیدی و بداندیشی خط بطلان کشید.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی در هر عرصه‌ای که نیاز به همراهی و همدلی باشد، اقدام خواهد کرد و در عرصه سلامت نیز با دو رویکرد نرم افزاری و حضوری وارد میدان شد.

صفری با اشاره به عملکرد بسیج دانشجویی در روزهای کرونایی، گفت: فعالیت ۳۵۰ نفر دانشجوی بسیجی در زمینه واکسیناسیون، ۵۰ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در مقوله غربالگری، ۱۰ هزار مورد گندزدایی،توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی، راه اندازی 500 اردوی جهادی با محوریت بسیج دانشجویی در قالب ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره و بهداشتی، توزیع 10 هزار بسته نوشت افزار برای دانش‌آموزان مناطق محرم، آموزش دروس برای ۱۵ هزار دانش آموز که شرایط تحصیل برای آنها مهیا نبود، از جمله اقدامات و کمک‌های مجموعه بسیج دانشجویی بود.

 فرهنگ جهاد و ایثار با شیوع کرونا در جامعه احیا شد

بزرگ بودن دشمن نقطه قوت ایران است

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهداء گفت: یاد و نام شهدای ایران اسلامی باید زنده بماند، چرا که آنها برای عزت و اقتدار کشورمان از جان خود گذشتند..

وی تصریح کرد: مردم ما باید بدانند که این کشور دشمنان بزرگی دارد زیرا آرمان بزرگی دارد، از بزرگ بودن دشمن نباید هراسید، چراکه خود این نیز نشانه قدرت کشورمان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنان که تاریخ از شهداء و رزمندگان دفاع مقدس با عزت یاد می کند، از شما شهدای مدافع سلامت و جامعه پزشکی با افتخار نیز یاد خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات