خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

سربازان اولین و اساسی‌ترین عامل ایجاد و بسط امنیت هستند

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سربازان اولین و اساسی‌ترین عامل ایجاد و بسط امنیت هستند، گفت: خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم وظیفه و تکلیف و هم مقدس است.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۴۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی حسنی در جمع سربازان سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: اهمیت و ارزش کار شما سربازان در این است که بدانید خدمت شما به نظامی است که رهبری آن ولی فقیه بوده و این جایگاه در سلسله مراتب ولایت الهی است.

وی با بیان اینکه سربازان اولین و اساسی‌ترین عامل ایجاد و بسط امنیت هستند، گفت: خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم وظیفه و تکلیف است و هم مقدس و اگر با نیت پاک و هدفمند انجام بپذیرد جزء عبادات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نعمت امنیت از بزرگ‌ترین نعمت‌ها است، بیان داشت: اگر امنیت در جامعه نباشد سایر ارکان نظام کارآیی خود را از دست می‌دهند و برقراری این امر مهم بر عهده سربازان است.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی فرصت مناسبی است و باید از لحظه لحظه‌های آن به بهترین شکل بهره برد، گفت: دوران سربازی فرصت مناسبی برای خودسازی وافزایش معنویت بوده و در کنار آن باید از فرصت پیش آمده در بحث کسب مهارت برای اشتغال بعد از خدمت استفاده کرد.

حسنی خدمت وظیفه را تجربه زندگی مستقل و دور از خانه دانست و گفت: سربازی بستری است که موارد مهمی را به ما یاد می‌دهد و از جمله این موارد مقابله با سختی‌ها و افزایش قدرت تحمل تمرین زندگی با کمترین امکانات، نظم پذیر شدن، تمرین قانون‌گرایی، افزایش حس مسئولیت‌پذیری و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات