مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:
سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه استان مرکزی بیش از ۲۶۸ شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده،گفت: امروز جامعه کار و کارگری استان با تاسی از سیره و رفتار این شهدای عزیز در سنگر تولید به مردم و نظام اسلامی خدمت رسانی می کنند و الگوی کارگران در جنگ اقتصادی برای مجاهدت همه جانبه شهدای کارگری هستند.
کد خبر: ۹۳۹۶۵۸۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در جمع کارگران واگن پارس اراک و تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی اظهار کرد: دفاع مقدس تثبیت کننده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بود و ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاهی از تمام ارزش های اسلامی و معارف دینی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی مهمترین شاخصه پیروزی دفاع مقدس بود و بسیج در طول این سال ها نشان داده پایکار انقلاب و مردم است و حضرت امام(ره) با ابتکاری که در تشکیل بسیج داشتند انقلاب اسلامی را در برابر حوادث مختلف و توطئه های دشمنان بیمه کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه امروز بسیج مایه دلگرمی و امید مردم در نظام است،گفت: بسیج علاوه بر خلق دستاوردهای عظیم در انقلاب اسلامی گره گشای مشکلات است و بسیج ثابت کرده نسخه کارآمد برای رفع مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: بسیج از دفاع مقدس و جهادهای سازندگی، علمی، فرهنگی تا رفع فتنه های گوناگون در نظام اسلامی همواره موفق عمل کرده و هرکجا که فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی حاکم شده موفقیت های بزرگ کسب شده که این درس بزرگی برای مقابله با مشکلات کشور و مدیریت است که باید مورد توجه باشد.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت که با تاسی از ستاد کنگره شهدای استان مرکزی انجام می شود سرکشی از اقشار مختلف استان است که با توجه به اهمیت قشر کارگران دیدار با کارگران و بسیجیان عزیز کارخانه واگن پارس در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی بیش از ۲۶۸ شهید کارگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده،گفت: امروز جامعه کار و کارگری استان با تاسی از سیره و رفتار این شهدای عزیز در سنگر تولید به مردم  و نظام اسلامی خدمت رسانی می کنند و الگوی کارگران در جنگ اقتصادی برای مجاهدت همه جانبه شهدای کارگری هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: تلاش کارگران در سنگر تولید همانند جهاد فی سبیل الله است چراکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و تولید کشور هستند و کارگران با حضور خود در این سنگر نقش مهمی در رفع توطئه های آنها انجام می دهند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات