خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

وظیفه دولت انقلابی عمق‌بخشی به انقلاب است

همدان- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر بکارگیری نیروی جوان و انقلابی گفت: وظیفه دولت انقلابی عمق‌بخشی به انقلاب در مواجهه با معاندین و مخالفین انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۰۰
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی رستمی عصر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان که در سالن انصار برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم را دولت انقلابی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امروز هر اتفاقی بیفتد پای جریان انقلاب می‌نویسند، افزود: ما دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، این انقلاب ظرفیت آزمون و خطا ندارد برای همین باید مراقبت کرد تا با همت استاندار حساس‌ترین، بهترین، انقلابی‌ترین و مکتبی‌ترین مسئولین انتخاب شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به استاندار همدان گفت: انتظارات از دولت انقلابی این است که تصمیم‌های انقلابی برای استان گرفته شود، فعالیت‌ها و برنامه‌های جهادی، انتصاب مدیران کارآمد و انقلابی و حضور در بین مردم حضوری اثرگذار باشد که مردم شما را از خود بدانند.

وی گفت: امروز که دولت، انقلابی و مردمی است دیگر از این دولت قبول نمی‌کنند که مدیری سر کار باشد که این مدیر به اهداف این دولت و انقلاب واقف نیست.

رستمی با تأکید بر بکارگیری نیروی جوان و انقلابی عنوان کرد: وظیفه دولت انقلابی عمق‌بخشی به انقلاب در مواجهه با معاندین و مخالفین انقلاب است.

وی ابراز داشت: ما با تمام وجود در خدمت آرمان‌های انقلاب هستیم و هستی و وجود ما بستگی به انقلاب دارد؛ از ظرفیت افراد انقلابی ما تا می‌توانید بهره ببرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار