رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:
دکتر خطیبی: ذهن پویای جوانان می‌تواند سرچشمه تفکرات ناب و بدیعی باشد که برای حل مسائل و مشکلات بدان نیازمندیم.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۲۲
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، عصر روز گذشته مسئول بسیج دانشجویی استان یزد و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با دکتر عمیدالدین خطیبی رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرده و به بیان نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند.
دکتر عمیدالدین خطیبی در این جلسه با اشاره به جایگاه بسیج گفت: بسیج همیشه با حداقل امکانات حداکثر نتایج را گرفته است. انتظار این است که با حرکت جهادی این ارزش‌ها را زنده نگه دارید.
وی ادامه داد: عمود خیمه تشکل‌های دانشجویی بسیج است. همه تشکل‌ها باید بسیجی باشند. در مقابل شما نیز نباید با سایر تشکل‌ها مرزبندی داشته باشید، بلکه باید با آنان مشورت و تعامل داشته باشید.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانشجویان عنوان کرد: ذهن پویای جوانان می‌تواند سرچشمه تفکرات ناب و بدیعی باشد که برای حل مسائل و مشکلات بدان نیازمندیم.
خطیبی اظهار کرد: ما هر چه در زمینه مسائل فرهنگی هزینه کنیم کم است و نکته اینجاست که اثر این هزینه کرد بعد‌ها مشخص می‌شود فلذا هزینه در این زمینه خیلی برای مردم ملموس نیست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: باید مسائل و مشکلات روز جامعه توسط بسیج آسیب شناسی شده و برای آن با تکیه بر پژوهش‌های جامع و دقیق راه حل ارائه شود.
وی افزود: باید به مسائل نگاه بلند مدت داشت و نباید اجازه داد انرژی ذهن پویا و خلاق جوانان و دانشجویان صرف امور کلیشه‌ای شود.
پایش سلامت ۴۵۰ نفر جهت بیماری دیابت توسط بسیج دانشجویی
در ادامه این جلسه علیرضا زارع مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به ذکر گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: برگزاری کنگره شهدا، برگزاری دوره "طرح ولایت"، برپایی ستاد اربعین دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی، پایش سلامت ۴۵۰ نفر در روز جهانی دیابت و انجام فعالیت‌های انتخاباتی از جمله برگزاری تریبون آزاد، تولید رسانه‌ای و تبلیغ چهره به چهره از جمله اقداماتی است که توسط مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی انجام گرفته است.
وی افزود: در پی درخواست شما مبنی بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی در امور دانشجویی بسیج دانشجویی به همراه سایر تشکل‌ها و کانون‌ها برای این اقدام ضروری و مهم اعلام آمادگی می‌کند.
زارع اظهار داشت: به فرموده شهید بهشتی دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود. تداوم جلسات شما با فعالین دانشجویی، تاثیراتی از جمله هویت بخشی به قشر دانشجو، آگاه شدن دانشجو از جو دانشگاه که لازمه کنشگری درست و دقیق است را امکان پذیر می‌کند.
زارع در ادامه برخی از مطالبات دانشجویان را با ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مطرح کرد.

ارسال نظرات