به همت حوزه مقاومت نینوا یادواره 27 شهید این حوزه و سالگرد شهداء عملیات طریق القدس در سالن شهید کمالی شهر بادوله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۶۹۷
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، فرمانده  حفاظت سپاه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهداء و امام (ره) گفت: همه نگاه ها لازم است به سمت خداوند و ائمه اطهار (ع) باشد و شهداء با این پیام رفتند.

سردار جمیری بیان کرد: راهی که شهداء دنبال کردند و آسمانی شدند این راه همیشه ادامه دارد و ما اگر بخواهیم پیرو شهداء باشیم  ارتباط با خداوند را بیشتر کنیم و همچنین به ائمه اطهار و حضرت رقیه(س) و حضرت علی اکبر(ع) توسل کنیم.

وی افزود: امروزه همه کشورهای اسلامی از تفکر شهداء ایران اسلامی دارند استفاده و بهره می برند و شهداء به ما یاد دادند که زیر بار هیچ ظلمی نرویم و از آمریکا و کشورهای غربی هیچ ترسی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: شهداء ما مسیر پر افتخاری رفتند در واقع آنها در جهاد اصغر به پیروزی رسیدند و امروز روز جهاد اکبر است  در واقع رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از ما این را خواسته است  که حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است این جهاد اکبر است که در مقابل آمریکا بایستیم و نظام اسلامی را حفظ کنیم و امروز جهاد اکبر مقابله با آمریکا است و دفاع از ولایت فقیه است  و این کار بسیجیان است وکار بسیجیان  این است که دنبال رو راه شهداء باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها