یادداشت:

ایرانیان، استاد بزرگ‌ سیاست انبساطی و خروج از فشار انقباضی هستند/مرگ شرور کوچولوی منطقه نزدیک است

یک‌ کارشناس مسائل سیاسی، دل بستن اسرائیل به آمریکا را مهمل دانست و گفت: ایالات متحده در باتلاق مشکلات داخلی و خارجی غرق شده و هرگز قدرت پشتیبانی از فرزند ناخلف خود را ندارد و نهایت در خانه غضبی تنها خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۲۴
|
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: دکتر حسین امیدی، کارشناس مسائل سیاسی، بین المللی و فرهنگی در یاد داشتی می نویسد: برخلاف دین مبین اسلام، دین یهود هیچ گاه دینی جهانی وآئینی یونیورسال نبوده است و هرگز نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد. جمعیت حال حاضر یهودیان جهان این واقعیت را تایید می کند.

این نقطه ضعف بزرگ مکتبی و ایدئولوژیک، زمینه ی ازدواج فکری و اتحاد برخی خاخامها، اندیشمندان و ثروتمندان  قوم، با برخی ذی نفوذان منحرف کلیسا، که علاوه بر گناهان هفتگانه شهوت، شکم پرستی، طمع، تنبلی، خشم، حسادت، و تکبر گرفتار گناهانی چون، حرص وآزمندی، دنیا طلبی، قتل نفس مؤمن، ربا خواری، خیانت، شهادت دروغ، نقض عهد، و غیره شده بودند، فراهم ساخت تا برای تقابل با متالهین خدا ترس تدبیری بیاندیشند.  

در پستوی فراموشخانه های نهفته در اتاقهای فکر این قوم شریرشیطانی، ایده ی ایجاد فرقه ها و ایسم های غیر الهی پرورانده شد.  

در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، آموزشی، حکمرانی، و... هیچ تئوری یا تفکر پلید غیر الهی و غیر اخلاقی پا به منصه ی ظهور نگذاشته، مگر اینکه منشائش صهیونیزم بوده است، یا اینکه مورد حمایت جدی ایده پردازان و اربابان ثروت و مکنت این باندمافیائی بوده باشد. کمونیزم، مارکسیزم، کاپیتالیزم، سوسیالیزم، فمنیزم، فاشیزم، رادیكالیزم، سكولاریزم، لیبرالیزم، اُمانیزم وازهمه پلیدتر صهیونیزم بین المللی فقط نمونه هایی ازاین نحله های فکری غیر الهی شیطانی هستند.

رژیم اشغالگر قدس، از بدو تاسیس نامیمون ونامبارکش، تاکنون، اسباب زحمت جهانیان وحتی خود بوده است. 

نگاه اگزستنشیالیستی به این پدیده ی زشت و شجره ی ملعونه،  براین ادعا صحه گذاشته و مهر تایید می زند. دنیا ازاین غده ی سرطانی چیزی جز فتنه گری و فتنه انگیزی، خشونت، جرم وجنایت، عهد شکنی و فساد و ... ندیده است. هر جا که جنگ و خونریزی، غارت و تجاوز، فساد و فسق و فجور، برده داری جنسی و قاچاق انسان(وحتی اعضای او) وجود دارد، و اجمالا" هر جا که پلشتیست، اثری از دیو پلیدصهیونیزم دیده می شود.

از نقطه نظر مذهبی، اخلاقی، انسانی، و عقیدتی، حتی در میان پیروان حضرت موسی کلیم الله (ع) نیز، مخالفت‌هایی با صهیونیزم در موارد مختلفی ثبت شده است. به بیانی ساده، از نظرنحله های فکری ملی‌گرایان رقیب وحتی متدینین قوم یهود، این ایدئولوژی غیراخلاقی یا غیر عملی شمرده می شود. 

مقابله ومبارزه با دیو غاصب صهیونیزم ومفهوم اصلی آن که شکلی از نژادپرستی و تبعیض نژادی است، چه در قالب مذهبی، چه سوسیال، و چه تجدیدنظر طلبش یکی از راهبردهای شالوده ای تمدنی، ایدئولوژیک و ملی جمهوری اسلامی ایران، از بدو تاسیس تا به امروز است. در نتیجه، قاطبه ی عقلای قوم و استراتژیستهای تمدنی/ اسلامی/ ملی، که قائل به باز زایی تمدن شکوهمند ایران اسلامی/ اسلامی/ ایرانی هستند، دیدگاه یکسانی نسبت به این موضوع دارند.

وجود کیان نامشروع غاصب صهیونسیتی، شر مطلق و عدمش خیر مطلق است. بنابراین، متولیان اموردر این باره  قائل به اتخاذ راهبردهای مشترک نظری و عملی هستند.

تعداد انگشت شماری ازنظامهای سیاسی امروز جهان، هم زمان، از نعمت گهربار تمدن/ملت/حکومت برخوردار هستند. ایران یکی از معدود کشورهای دارای این موهبت الهی است.

با وجود اینکه، چهل و سه سال تقابل مستمر وطاقت فرسای جبهه استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران تهدیدی بزرگ علیه مردم ایران بوده است، اما، با لطف وعنایت خداوند، مردم متمدن، شجاع، و حکیم ایران، به زعامت امامین انقلاب، کلیه ی تهدیدهارا به فرصت تبدیل کرده اند. 

در مقابل هر فشار و تلاش برای منزوی کردن کشور، ملت ایران از نعمت عمق تمدنیش بهره جسته و ازمرزهای چین تا مصر و از جنوب قفقاز تا یمن سعید را محل جولان خود قرار داده است.

هر جا که مغرضان و منافقان بر طبل تفرقه افکنی مذهبی، یا دینی کوبیده اند، ملت ایران، ساز ملی گرایی را کوک کرده، وماهرانه، به بلندای دماوند پایدار، نوای روح نواز ایران ای سرزمین پر گهر را، به زیبایی هر چه تمامتر، سر داده اند.

آنجا که گروهی نظام اسلامی را آماج حملات مذبوحانه خود قرار داده اند، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، حسین وار از حریم ولایت و حرم جمهوری اسلامی ایران قاطعانه دفاع کرده اند.      

هر هجمه ی وحشیانه ای دفاعی جانانه، و هر آفند ددمنشانه ای پد افندی داهیانه درپی داشته است.

ملت بزرگ ایران، قواعد بازی را به خوبی و بهتر از هر روز دیگری فرا گرفته است.

مصحف شریف این نوید را داده است که إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا (خدا مؤمنان را از هر مکر و شر دشمن نگاه می‌دارد)

ما ملت متاله مهدوی عمل گرائی هستیم. ما ملت امام حسینیم.

پیشرفتهای علمی، امنیتی، نظامی، فرهنگی، و ... ملت ایران، تبلور ایمان نظری و عملی مردمان سختکوش، متمدن، و متدین مام میهن_ ایران بزرگ_ است.

تحرکات مذبوحانه صهیونیستها، درشمال آفریقا، از صحرای غربی، مراکش، تا اتیوپی؛ سودان، و سومالی؛ و در غرب آسیا از لبنان تا یمن؛ و ازترکیه تا خزر؛ و در حوزه جنوبی خلیج فارس؛ ونیزتلاش برای خروج از انزوای تاریخی فرزندان ناخلف اسرائیل صهیونیست، رصد شده و سیاست انبساطی آنها بی نتیجه خواهد بود.آنها در تیر رس سربازان جان برکف اسلام هستند.

 

 قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِي تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِيكُمْ ثُمَّ تُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (بگو: عاقبت مرگی که ازآن می‌گریزید شمارا البته ملاقات خواهد کرد وپس ازمرگ به سوی خدایی که دانای پیدا و پنهان است بازگردانیده می‌شوید و او شما را به آنچه می‌کرده‌اید آگاه می‌سازد).

 

رژیم اشغالگر قدس به خوبی می داند که ایرانیان دلیر، استادبزرگ اجرای سیاست انبساط وانتشار در حوزه ی قدیم تمدنی خود وخروج از فشارهای انقباضی دشمنان هستند.

 

ایالات متحده چنان درگیر مشکلات داخلی و خارجی است که حتی اگر بخواهد نمی تواندبه جای اسرائیل جنگد.آمریکابه جای آن جرثومه ی فسادنخواهد جنگید. آنها در خانه ای که غصب کرده انددرمانده وتنها مانده اند.  

 

 مرگ دیو پلید فرا می رسد.   

 

قُل موتوا بِغَيظِكُم إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ بِذاتِ الصُّدورِ (بگو: با همین خشمی که دارید بمیرید! خدا از (اسرار) درون سینه‌ها آگاه است).

 

فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِیلاً إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَرَاهُ قَرِیباً (پس صبر کن صبرى نیکو. همانا آنان آن روز را دور مى‏بینند. و ما آن را نزدیک مى‏بینیم).

 

فتح الفتوح نزدیک است باذن الله.

ارسال نظرات
آخرین اخبار