خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان:

بسیج ورزشکاران موجب شکوفایی ورزش در شهرستان تویسرکان شده است

تویسرکان-مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تویسرکان گفت: امروز بسیج ورزشکاران توانسته در رشته‌هایی چون فوتبال، فوتسال، والیبال و... نیروهایی را تربیت و آموزش دهد که باعث شکوفایی ورزش بین آحاد مردم شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۴۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

سرهنگ سعید سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران نیز همراه با دیگر اقشار بسیج در هفته مبارک بسیج اقدام به اجرای برنامه‌های تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی کرد، اظهار داشت: اجرای مسابقات تیمی بخشی از این برنامه‌ها بود که تمام برنامه‌ها با عنوان مسابقات هفته بسیج برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز بسیج ورزشکاران توانسته در رشته‌هایی چون فوتبال، فوتسال، والیبال، تکواندو، کاراته و فعالیت‌های زورخانه‌ای نیروهایی را تربیت و آموزش دهد که باعث شکوفایی ورزش بین آحاد مردم شهرستان شده است.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه تویسرکان اظهار داشت: در هفته بسیج سال۱۴۰۰ نیز برنامه‌هایی از قبیل جام حذفی فوتسال در شهر تویسرکان و سرکان و فرسفج و روستاهای تابع برگزار شد.

وی عنوان کرد: برگزاری ورزش‌های بومی محلی، همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات فوتبال خارج شهرستانی و... نیز از دیگر برنامه‌ها بود که اختتامیه برنامه‌ها نیز با حضور بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار