خبرهای داغ:
با حضور جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس؛
از بسیجیان برتر کنکور ۱۴۰۰ در لارستان با حضور جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۳۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش تجلیل از بسیجیان برتر کنکور سال ۱۴۰۰ به همت مدیریت علمی پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه لارستان در سالن شورای شهر اسلامی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرهنگ دلاویز جانشین معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس و آقایان ترابی مسئول پایگاه های علمی و امور مخترعین و نخبگان و دکتر اکبرپور مسئول مراکز رشد معاونت علمی پژوهشی سپاه فجر فارس، حجت الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان، دکتر زارع ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و مسئولین علمی پژوهشی حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار شد، از ۱۳ نفر از بسیجیان پسر و دختر لارستان که در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ حائز رتبه های زیر هزار شدند تجلیل به عمل آمد.

بازدید از پایگاه علمی یاران امام،برج علم و فناوری و مرکز علمی ورزشی صبای لارستان از دیگر برنامه های جانشین معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه استان فارس و هیئت همراه در لارستان بود.

سرهنگ دلاویز پس از این بازدیدها، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و پیشرفت های بسیار خوب در عرصه علم، پژوهش و فناوری در لارستان گفت: معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس در حد اختیارات خود از هیچ کوششی برای مساعدت و همکاری با پروژه ها و فعالیت های علمی پژوهشی دریغ نخواهد کرد و حامی نخبگان،مخترعین و مبتکرین خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها