خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان: 

نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان پرور است

نهاوند-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان‌پرور و موثری در استان همدان و غرب کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۷۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی باب الحوائجی امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار نهاوند اظهار داشت: نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان‌پرور و موثری در استان همدان و غرب کشور است.

وی با بیان اینکه نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج میرزا سلگی، احمدوند طالبیان، بحیرایی و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم، تصریح کرد: به برکت وجود خون شهدا و رهبری امام راحل و منویات مقام معظم رهبری با سیاست‌های نورانی، دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم و موفقیت جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

معاون سياسى استاندار همدان گفت: مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت و رحمت است که شکرگزاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان‌سازی زندگی مردم است.

وی با اشاره به اینکه هیچ شأنی جز خدمت به مردم در تقویت نظام، اثرگذار نیست، گفت: از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، معلوم است که ایشان خدمتگزار خوبی برای مردم بوده است.

باب‌الحوائجی خطاب به سرپرست جدید فرمانداری نهاوند بیان داشت : به آقاى سلگى فرماندار جدید تاكيد مي‌كنم از مردم باشيد و از مردم جدا نباشيد و خود را خدمتگزار مردم بدانید.

* از تمام کارهایی که به دلایلی انجام نشد، از مردم عذر‌خواهی می‌کنم

فرماندار سابق نهاوند نیز در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، اظهار داشت: از همه شهروندان نهاوندی به خاطر کارهایی که نشده عذرخواهی می‌کنم و اگر کاری شده کار مجموعه شهرستان بوده است.

مراد ناصری افزود: در طول این مدت که فرماندار نهاوند بودم، نگذاشتم ظرفیت‌های نهاوند به حاشیه برود و تا جایی که توانسته‌ام این کار را کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه به دوران خدمتم در نهاوند می‌بالم، تصریح کرد: شرایط سختی را با هم تجربه کردیم مانند سیل ۹۸ و بعد از آن هم بحران کرونا بود که ظرفیت‌ها را بلعید و کار را خیلی سخت کرد.

فرماندار سابق نهاوند بیان داشت: ورودی‌های دالان‌های حواشی را مسدود کردم و از تمام کارهایی که می توانستم انجام دهم اما به دلایلی نشد، از مردم عذر‌خواهی می کنم.

سرپرست فرمانداری نهاوند نیز در ادامه ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق شهرستان در راستای توسعه و پیشرفت نهاوند بیان داشت: از استاندار و معاون سیاسی که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم خدمتگزار خوبی برای مردم نهاوند باشم.

جعفر سلگی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی دارم که در طول دوران خدمت برای شهرستان اجرا خواهم کرد، گفت: با تعامل و همدلی با نماینده و امام جمعه بر حسب وظایف محوله سیاست‌های دولت را اجرایی می‌کنم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مراد ناصری، جعفر سلگی به عنوان سرپرست فرمانداری نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار