حسین الله‌کرم رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله گفت: با پایان حکم رئیس جمهور دوره نهم و دهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، کار ما با او شروع می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۷۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

حسین الله‌کرم عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در حاشیه نشست همفکری و هم اندیشی جریان انقلابی شهرستان ری که با حضور اساتید دانشگاه، مسئولان، نخبگان ، گروه ها و فعالان سیاسی و فرهنگی درمجتمع فرهگی ورزشی فاطمه زهرا(س) واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری برگزار شد، به خبرنگار ما گفت:   دوره پنجساله ( حکم حضرت آقا)  عضویت  آقای احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام اسفند ماه امسال تمام می شود و از اینجا به بعد تصفیه حساب ما با ایشان شروع می شود.

  الله‌کرم که در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا قرار دارد؛ با اشاره به تحرکاتی که رئیس دولت نهم و دهم در سال های اخیر شروع کرده که این رفتارها به دستاویزی برای معاندان تبدیل شده است، گفت: دوستداران انقلاب اسلامی  و نظام غصه این مسائل و دغدغه دفاع از ولایت را نخورند؛ چرا که منتقم خود امام زمان است و ما به عنوان عناصر تاکتیکی وظایفی داریم که با پایان جایگاه احمدی نژاد که در اسفند ماه امسال حکم حضرت آقا پایان می پذیرد، آنوقت است که اولا انتظار داریم دستگاه قضایی به این مسئله رسیدگی کند در غیر این صورت نیرو های انقلابی به وظایف خودشان عمل می کنند .

 الله‌کرم افزود: جریان انحراف به صورت انحرافی این موضوع را مطرح می کند که با حضور موضوعی تحت عنوان ظهور صغری ما نیازی به جمهوری اسلامی نداریم؛ وی گفت: از آنها سئوال می کنیم اگر نیازی به جمهوری اسلامی ندارید، نیاز به چه چیزی دارید؟ اگر به جمهوری اسلامی با هدایت ولایت فقیه نیاز ندارید؛ پس به چه چیزی نیاز دارید؟ اینها مسائل ایجابی ندارند بنابراین؛ موضوع و مسئله و حرف و تئوری آنها نمی تواند مورد قبول انسان های حق طلب قرار بگیرد چون یک موضوع سلبی را مطرح می کنند که مورد ایجابی ندارد. این یعنی اینکه شما حرفتان جایگاه پذیرش عقلی و حقانی و علمی ندارد.

رئیس  شورای هماهنگی حزب‌الله در خصوص اینکه چگونه می شود اینگونه افراد را به   هدایت کرد و در مسیر انقلاب قرار داد، تاکید کرد: اینها مسائل درونی انسانها است که وقتی فرصت پیدا می کنند  بروز و ظهور پیدا می کند.

 الله کرم اظهار داشت: مسائلی را که آقای احمدی نژاد در درون خود از قبل داشته ( و همه انسانها دارند) این مسائل می تواند در وجود یک عالم ربانی هدایت و سرکوب شود و کاهش پیدا کند و هم می تواند در افراد شیطان صفت مثل آقایانی که در اطراف ایشان بودند و هستند به شکل انحرافی فعال شود که متاسفانه این مسائل درونی در این آقایان شکل گرفت.

   

 

 

ارسال نظرات