مدیر روشنگری وعملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه زنجان
زنجان-مدیر روشنگری وعملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاري برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی را در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۱۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶

مصطفي دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان؛با اشاره به هفته مكتب انقلاب اسلامي اظهار كرد:توحید محوری، تکریم انسان، تداوم حیات پس از مرگ، استعداد بی‌پایان انسان و حرکت جریان عالم به سمت صلاح و حاکمیت حق از مهم‌ترین مبانی جهان‌بینی اسلامی در راستای مکتب انقلاب اسلامی می باشد.

 

برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود

وي اصل مجاهدت و تلاش در راستای انجام وظایف، ترجیح فلاح و رستگاری اخروی بر سود دنیوی، امید به پیروزی در همه شرایط را از جمله مسائل اصلی و بنیادی در مکتب انقلاب اسلامی مطرح کرد و افزود:مقابله با جریان تحریف در انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین و روشنگری برای آحاد جامعه بویژه نخبگان و خواص امري ضروري است.

 

 

مدیر روشنگری  معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با تاکید بر محور‌ها و مبانی مکتب انقلاب اسلامی بر بازخوانی بنیان‌های فکری آن شامل کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، انسان ۲۵۰ ساله، فرمایشات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۲ آذر ماه سال ۷۹ که در حقیقت فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در آن تشریح شده است، تاکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت یک استنتاج و خروجی کارآمد برای تحول در ادامه مسیر انقلاب و شتاب بخشی در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی از دولت و جامعه اسلامی تا تمدن و زمینه سازی ظهور است که در این سه ضلع اساسی و مبانی این مکتب راهبری شده است.

 

 

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه زنجان با بیان اینکه در ۱۲ آذر سال ۷۹، مقام معظم رهبری در بیاناتی مکتب اسلامی را تبیین کردند، تصريح كرد:بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه مجموعه‌های فکری و انقلابی قرار گرفت که ضروری است در این هفته بار دیگر  مورد تبیین قرار گیرد.

 

 

این مسئول ادامه داد: بیانات ویژه ايشان در ۱۲ آذر ۷۹ در جمع کارگزاران  مطرح شده که تسلط بر آن بر هر فردی یک لنگر اطمینان بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق محسوب می‌شود.        

 

 

سرپرست معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اينكه برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار میشود،اضافه كرد:در این مکتب خط کلی برای حرکت مسیر انقلاب اسلامی با تمسک به مجموعه‌ای از آموزه‌ها و لایه‌های بنیادی، راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی وجود دارد که انسان را از سرگردانی نجات داده و چهره روشن و منطقی از مفهوم امت و امامت را به نمایش می‌گذارد و  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، از ۱۲ تا ۱۹ آذر ماه هفته مکتب انقلاب اسلامی در کشور نامگذاری شده است .

 

 

دودانگه  با اشاره به سیاست‌های این هفته بیان داشت:گفتمان سازی مکتب انقلاب اسلامی در اقشار مختلف بسیج، معرفی و تبیین مکتب انقلاب اسلامی به عنوان پیشران انقلاب اسلامی تا تمدن سازی نوین اسلامی، انسجام بخشی گفتمانی و زمینه سازی گفتمانی برای تحقق بخشی دولت جوان حزب اللهی از اهداف این هفته می‌باشد.

 

 

 

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی، از برگزاری سلسله سخنرانی های صاحب نظران و نشستهای تخصصی مکتب انقلاب اسلامی ،  فضاسازی و اجرای رزمایش طرح ثامن خبر داد و گفت: نشست‌های روشنگری و حلقات صالحین  در این هفته به تبیین مکتب انقلاب اسلامی می‌پردازند.

 

 

وی تصریح کرد: طرح خوانش از کتاب‌های انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

این مسئول با اشاره به فضاسازی لازم برای هفته مکتب انقلاب اسلامی در سطح شهر، گفت: بازنشر و انعکاس سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ۷۹ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

 

 

سرپرست معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری وبینار کشوری هفته مکتب انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده پیرامون تبیین مکتب انقلاب اسلامی در واقع شالوده و خمیر مایه فکری در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

 

دودانگه در پايان با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌های این هفته در فضای مجازی پیش‌بینی شده است، گفت: محتوای لازم برای ارائه در فضای مجازی تولید شده است.

 

 

ارسال نظرات