حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء شهر تفت در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج به عنوان "موفق‌ترین حوزه مقاومت خواهر در سطح بسیج" در سال ۱۳۹۹ معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۲۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ مقداد فرمانی مسئول جشنواره اشراف بسیج با اعلام این خبر گفت: در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج؛ رده‌های برتر بسیج مورد تکریم و تقدیر قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه از میان۷۰ هزار عنوان رده بسیج ۳۲۱ نفر تکریم و تقدیر می‌شوند، افزود: در این همایش از تمبر سرلشکر شهید سید محمد حجازی فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج رونمایی می‌شود.
فرمانی در ادامه به تشریح روند انتخاب برترین رده‌های بسیج اشاره کرد و گفت: عملکرد یک ساله رده‌های مختلف بسیج از بالاترین رده تا سطح پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و بر اساس شاخص‌ها و مولفه‌هایی که تعریف شده است، عملکرد رده‌ها را در ماموریت‌هایی که به آن‌ها محول شده است، رصد می‌کنیم و پایان هر سال بعد از چهار دوره ارزیابی، برترین‌ها را در جشنواره‌های مانند جشنواره مالک اشتر بسیج تقدیر می‌کنیم.
وی ادامه داد: گروه‌های مختلف مانند پایگاه‌های بسیج، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های استعدادیابی و پایگاه‌های رشد در دایره ارزیابی عملکرد اشراف بسیج قرار دارند و در حدود ۲۸ عنوان رده مختلف بسیج را مورد ارزیابی میدانی و تحقیق و تقدیر قرار می‌دهیم.
فرمانی گفت: مبانی و محور‌های ارزیابی نیز متشکل می‌شود از عملکرد رده‌های مختلف بسیج در ماموریت‌های که بر عهده دارند، دیگری وضعیت و پیشرفت اهداف ابلاغی از سوی سازمان بسیج و همچنین فرماندهی و مدیریت رده‌ها در موضوعات طرح اعتلای بسیج و گزارش‌های که می‌دهند و در نهایت آمادگی همه جانبه رده‌های بسیج است که مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد و بر این اساس رده‌های موفق، شناسایی و تقدیر می‌شوند.
وی تصریح کرد: هدف ما از این کار ترویج الگو‌های موفق است تا رده‌های مختلف بدانند، رده‌های موفق در چه حوزه‌های کار کرده اند که توانسته اند عملکرد موفقی داشته باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر توسط حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء شهر تفت در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج به عنوان "موفق‌ترین حوزه مقاومت خواهر در سطح بسیج" در سال ۱۳۹۹ بود. 

کسب رتبه برتر توسط حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء شهر تفت

ارسال نظرات