خبرهای داغ:
معرفی کتاب؛

«پسرم نور بود»

کتاب «پسرم نور بود» روایت داستانی از زندگی جهادگر شهید «منصور شجاعی» با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، پاییز ۱۴۰۰ چاپ و منتشر شده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۹۸
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

 کتاب «پسرم نور بود» روایت داستانی از زندگی جهادگر شهید «منصور شجاعی» به قلم «طاهره رنجبر» و پژوهش جهاد کشاورزی خوزستان در ۹۴ صفحه و هزار نسخه از سوی انتشارات «روایت هنر جنوب» با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، پاییز ۱۴۰۰ چاپ و منتشر شده است.

این اثر در ۱۴ بخش از جمله «روایت فتح»، «هیزم شکن»، «یک شب تاریک»، «اسب چموش»، «اتاق خالی» و «سفر آخر» به همراه اسناد و تصاویری از شهید «منصور شجاعی» به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب آمده است:

من و منصور هر دو اهل روستای تشان بودیم. با هم بزرگ شدیم، با هم بازی کردیم و مدتی هم با هم همکار شدیم. زمانی که من و منصور در جبهه بودیم او آنقدر با لودر و تراکتور خاک‌های زمین جبهه را برای ساختن سنگر، خاکریز و تونل جا به جا می‌کرد که به او لقب سنگر ساز بی سنگر داده بودند.

این کتاب هم‌اکنون در کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، کتابخانه مرکزی اهواز و دیگر مراکز علمی استان در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها