خبرهای داغ:

بیمارستان رازی اهواز به چرخه پذیرش بیمار غیرکرونایی اضافه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اضافه شدن بیمارستان رازی اهواز به چرخه پذیرش بیماران غیرکرونایی خبر داد و گفت: بخش زنان و زایمان این بیمارستان از امروز به بیماران غیر کرونایی خدمات درمانی ارایه می کند.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۰۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز شنبه در نشست ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه بیمارستان رازی اهواز به ۲ قسمت سبز و قرمز تقسیم شده است افزود: برای مراجعه به بخش زنان و زایشگاه این بیمارستان درب ورودی آن از داخل کوچه بازگشایی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیون و ۳۳۴ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است گفت: ۸۰ درصد جمعیت هدف استان یک دُز و ۶۰ درصد هر ۲ دُز واکسن را تزریق کردند.

وی افزود: ۷۷.۷ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان علیه کرونا واکسینه شدند همچنین ۸۰.۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسن خود را دریافت کردند.

ابول نژادیان گفت: تعداد بیماران بستری در خوزستان به کمترین میزان خود یعنی ۱۹۵ بیمار رسید که از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش عادی و ۹۱نفر در بخش ویژه بستری هستند همچنین ۱۷ بیمار اینتوبه ای در خوزستان تحت درمان می باشند.

وی ادامه داد: موارد ابتلا به کرونا در این استان در هفته منتهی به ۱۲ آذرماه نسبت به هفته قبل آن ۳۶ درصد کاهش یافته همچنین موارد بستری و فوت به ترتیب ۴۵ و ۴۶ درصد کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار داشت: موارد ابتلا به کرونا در سه شهرستان هندیجان، گتوند و شادگان افزایشی است که نیاز به رهگیری و بیماریابی بیشتری دارد.

تمام شهرستان های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار