افتتاح کارگاه خود اشتغالی در جنوب سیستان و بلوچستان

دلگان/ گروه جهادی شهدای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اولین کارگاه خوداشتغالی را در مناطق محروم در روستای زیارت امام علی(ع) از توابع شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۷۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلگان، اولین کارگاه خوداشتغالی گروه جهادی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مدیران مناطق نفتی چابهار و کرمان، فرماندار دلگان و جمعی از مسئولان محلی در روستای زیارت امام علی (ع) شهرستان دلگان به بهره بردای رسید.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: این طرح خوداشتغالی و محرومیت زدایی شامل ساخت و تجهیز کارگاه خیاطی، ساخت حمام و تعمیر مسجد در روستای زیارت می باشد که اکنون به بهره برداری رسید. همچنین ساخت یک باب مدرسه دوکلاسه نیز در یکی از روستاهای مجاور آغاز شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

داود عربعلی افزود: کار محرومیت زدایی و اشتغال زایی از سوی گروه جهادی شهدای شرکت ادامه خواهد یافت و ساخت کارگاه های اشتغال زایی در دیگر روستاها نیز انجام خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حضور مسئولین و همراهی آنان گفت: در راستای کمک رسانی به مناطق محروم و خانواده های کم بضاعت، گروه جهادی شهدای شرکت از سال 1396 با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان شرکت در سراسر کشور شروع به فعالیت نموده و تاکنون اقدامات متعددی درخصوص محرومیت زدایی انجام داده است.

عربعلی ارسال اقلام خوراکی، پوشاک و لوازم التحریر به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، ارسال محموله های خوراکی به مناطق آق قلا، خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان، احداث واحدهای مسکونی در خوزستان، ارسال کمک ها به مناطق محروم استان تهران و تحت پوشش قرار دادن حدود 80 نفر از ایتام شهرستان زابل را از جمله اقدامات انجام شده این گروه جهادی تاکنون ذکر کرد.

فرمانده پایگاه شهید تندگویان منطقه زاهدان نیز ضمن قدردانی از حرکت جهادی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: صندوق جمع آوری کمک های کارکنان به محرومین از سوی پایگاه مقاومت بسیج منطقه تشکیل شده و در حال جمع آوری کمک های همکاران جهت نیازمندان می باشد.

محمد رضا هادیان فرد گفت: بخشی از کمک های جمع آوری شده از سوی پایگاه بسیج منطقه شامل اسباب بازی و بسته های خوراکی، در زمان بهره برداری از طرح های خوداشتغالی شهدای بسیج پخش ، بین کودکان روستای زیارت شهرستان دلگان توزیع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار