سرهنگ گودرزی گفت:در سطح استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در کمیته خادمین شهدا سازماندهی شده اند که به شکل مردمی و دلسوزانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارند.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۹۸
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در همایش کمیته خادمین شهدای استان مرکزی اظهار کرد: خادمین شهدا که تداوم بخش و ادامه دهنده راه و مسیر نورانی شهدا هستند از اقشار دلسوزی می باشند که به شکل مردمی، خودجوش و دلسوزانه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا تلاش و نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت خادمین شهدا است و امروز مهمترین درسی که میتوانیم از شهدا یادبگیریم دفاع ازارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد مردم است،گفت: یاد شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد چراکه جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد قطعا شکست ناپذیر است و در راستای تکامل و پیشرفت گام برمی دارد.

وی افزود: در سطح استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در کمیته خادمین شهدا سازماندهی شده اند که به شکل مردمی و دلسوزانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی دارند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: خادمین شهدا در استان مرکزی با توجه به توانایی و ظرفیت هایی که دارند اقدامات و برنامه های مختلفی در طول سال انجام می دهند و البته اوج کار کمیته خادمین شهدا راهیان نور است که امیدواریم با عنایت های خداوند امسال بتوانیم اردوهای راهیان نور را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته با توجه به تعطیلی اردوهای راهیان نور برگزاری اردوها به شکل مجازی در طی دو مرحله انجام شد که مرحله اولیه آن برای دانش آموزان از طریق شبکه شاد و روبیکا و مرحله دوم آن از طریق صدا وسیما و رسانه ها برای خانواده ها و اقشار مختلف بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به طرح اجرا شده در سال گذشته به عنوان راهیان همدل بیان کرد: همچنین راه اندازی پویش راهیان همدل در راستای کمک وخدمت رسانی به مردم در قالب نهضت کمک مومنانه از دیگر اقدامات سال گذشته در راستای راهیان نور بود و علیرغم تعطیلی اردوهای راهیان نور فعالیت های مردمی و خودجوش خادمان شهدا با رویکرد خدمت رسانی با قوت ادامه داشت.

وی خاطر نشان کرد: در راستای توانمندسازی خادمان شهدا در سطح استان سالیانه ۲ بار همایش هایی با رویکرد تربیتی، آموزشی، فرهنگی و معنوی در سطح استانی برگزار می شود و ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی، عزیزان خادم انگیزه شان برای خدمت در راه و مسیر شهدا تقویت می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات