خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مدیران در حوزه خدمات‌رسانی به مردم از تلاش و پیگیری مشکلات آنان دریغ نکنند، گفت: افزایش ۵٠ درصدی قیمت نان، باید موجب کیفیت مطلوب نان شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۰۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن تشکر از زحمات کادر درمان اظهار داشت: طرح حاج قاسم سلیمانی همچنان پای کار است و از هیچ تلاشی در خدمات‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص اطلاع‌رسانی گفت: کاری برای مردم انجام دادید، رسانه‌ای کنید؛ متاسفانه برخی روسای ادارات رابطه خوبی با رسانه‌ها ندارند، روسای ادارات گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا خدمات دولت به خوبی رسانه‌ای شود و حداقل فصلی یک بار این کار انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مدیران در حوزه خدمات‌رسانی به مردم از تلاش و پیگیری مشکلات آنان دریغ نکنند، افزود: افزایش ۵٠ درصدی قیمت نان، باید موجب کیفیت مطلوب نان شود و باید رضایتمندی مردم در پخت نان جلب شود.

وی با توجه به کمبود آب، تصریح کرد: نیاز است دریچه‌های نهرشعبان و دیگر کانال‌های آبرسانی برطرف و در خصوص روستاهایی هم که مشکل آب دارند، اقدام اساسی برای رفع آن انجام شود.

مختاری در پایان از خدمات مراد ناصری فرماندار سابق شهرستان قدردانی و برای جعفر سلگی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات