حجت الاسلام دانشی گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاد و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۰۵
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،حجت‌الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه در استان مرکزی گفت: مهمترین درسی که میتوان از ایام الله نهم دی ماه گرفت تبعیت از ولایت فقیه است و این مسئله امروز باید مورد توجه همه قرار گیرد و فرا رسیدن دهه بصیرت فرصتی مناسب در این راستا است.

دانشی اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهرستان‌های استان به لحاظ شیوع کرونا در شرایط آبی و کم خطر قرار دارند، حماسه نهم دی‌ماه در تمام نقاط استان و با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از نهم تا ۱۹ دی‌ماه(دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت) که مقارن با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده اما آئین اصلی این روز، نهم دی راس ساعت ۱۰ با حضور اقشار مختلف و با حضور سخنران ملی در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود. 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نهم‌دی‌ماه یک روز تاریخی در جریان انقلاب اسلامی است و اگر تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در آن روز نبود، بدون شک ضایعه‌ای بزرگ‌ در کشور اتفاق می‌افتاد که جبران آن بسیار سخت بود. 

وی افزود: افرادی که در سال ۸۸ انتخابات را به چالش کشیدند ادعای ولایتمداری داشتند اما در آن جریان به انقلاب و ملت بد کردند و مردم همچنان از آنها گلایه‌مند و عصبانی هستند.

دانشی گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاد و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد.

 وی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی همیشه زنده است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که ملت ایران تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات