سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بر حرکت پرسرعت و باشتاب به سمت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۲۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
حرکت دانشگاه به سمت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر،  سروش حیدری سنگستانی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با قدردانی از اعتماد مسئولان و تلاش برای همراهی با همکاران، تعامل سازنده با نهادهای برون‌دانشگاهی و پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه مطرح کرد: از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، دانشگاه و حوزه مبدأ و منشأ تمام تحولات هستند و شأن و اهمیت دانشگاه نیز در پیشبرد عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی، پژوهشی و ثروت‌آفرینی است.

وی با بیان اینکه با درنظرگرفتن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانشگاه باید پیشران جامعه در تمام حوزه‌ها باشد، توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سال‌ها، نسبت به جهت‌دهی فعالیت‌ها با محور اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته‌اند که این نشان از اهمیت و اولویت مسائل اقتصاد مقاومتی دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این دانشگاه آنچه که علاوه بر چابک‌سازی، استانداردسازی و تثبیت امور آموزشی و پژوهشی مهم است، حرکت پرسرعت و باشتاب به سمت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان است.

حرکت دانشگاه به سمت مهارت‌افزایی، کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان

حیدری سنگستانی با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در مقاومت در برابر استکبار جهانی و استکبارستیزی، بیان کرد: استان بوشهر سرشار از ظرفیت‌های غنی و مزیت‌ها و مواهب خدادادی است که با چرخشی متحولانه و جهشی سریع و با توجه به برنامه پنجساله تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و تعریف مأموریت‌گرایی زمینه‌محور با بسیج همه امکانات و منابع و همکاران با مهندسی فرهنگی مناسب و گزارش‌گیری و نظارت مناسب می‌توان مسیر را با شتاب بیشتر پیمود.

 

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری آنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها