خبرهای داغ:
کبودراهنگ-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: بهترین انسان‌ها در دفاع مقدس تربیت شدند، بهترین مخترعین در جنگ شکوفا شدند و ما این صنعت پل‌سازی و راه‌سازی را از آنجا یاد گرفتیم.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۳۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین سوری در یادواره شهدای روستای آقچه قیه گل تپه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:  بهترین انسان‌ها در دفاع مقدس تربیت شدند، بهترین مخترعین در جنگ شکوفا شدند و ما این صنعت پل‌سازی و راه‌سازی را از آنجا یاد گرفتیم.

وی ادامه داد: صنعت موشکی که اکنون افتخار جهان اسلام در خاورمیانه است و لرزه بر اندام همه مستکبران انداخته است  از دل جنگ طراحی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: شهید تهرانی مقدم پایه‌گذار صنعت موشک ایران تربیت یافته مکتب بسیج است که با ساخت موشک و در شرایط بحرانی که ایران هیچ امکاناتی نداشتیم و تحریم بود و همه دنیا با ما قطع ارتباط کرده بودند این کار را به سرانجام رساند.

وی اضافه کرد: در آن زمان تنها کشوری که جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخت سوریه بود و تنها کشوری بود که برای کمک به ایران تجهیزات داد، به همین خاطر است که امروز بعد از جنگ و مورد حمایت ایران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات