نجات نیا با ابراز خرسندی از پای کار آمدن بنیادمسکن، بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در اختصاص زمین های مازاد خود به ساخت مسکن، اظهار کرد: این وزارتخانه مکلف به ساخت 2 میلیون و 400 هزار واحد طی دو سال در کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۳۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در بردسکن، سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در بردسکن با ابراز خرسندی از پای کار آمدن بنیادمسکن، بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در اختصاص زمین های مازاد خود به ساخت مسکن، گفت: تاکنون یک و نیم میلیون نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و هرچه سریعتر عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 400 هزار مسکن در کشور آغاز می شود.

وی در جلسه بررسی مشکلات راه های شهرستان بردسکن با اشاره به قول رئیس جمهور مبنی بر ساخت 2 میلیون و 400 هزار مسکن طی دوسال که وزیر راه و شهرسازی عهده این مسئولیت خطیر است، تصریح کرد: مهندس «رستم قاسمی» همچنان که در جبهه مقاومت در کنار حاج قاسم دست به کارهای بزرگی زد امروز نیز به عنوان یک مدیر جهادی در این مسئولیت به عنوان پیشران جهش تولید مسکن است.

«نجات نیا» بیان کرد: مشکل زمین این تعداد مسکن از مجموع هزار و 262 شهر در کشور بخش اعظم آن انجام شده است و دولت به تعهد خود عمل می کند.

وی از آغاز عملیات اجرایی 750 هزار مسکن در کشور خبر داد و گفت: ظرف دوسال وزارت راه و شهرسازی مکلف است 2 میلیون و 400 هزار واحد را تکمیل و تحویل زوج های جوان دهد.

 وی با روکشن آسفالت میدان ورودی شهر «میدان امام رضا» و ساماندهی و روکش آسفالت ورودی های شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد نیز موافقت کرد.

گفتنی است: معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی که به همراه معاون سازمان راهداری کشور و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به بردسکن سفر کرده بود از پروژه نیمه تمام باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد، میدان ورودی شهر و وضعیت محور ترانزیتی بردسکن به انابد و درونه و تعیین تکلیف زمین های معوض شهرداری بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها