زنجان- مسئول بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری مراسم شب خاطره با حضور فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و عکاسان تشییع و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۱۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

عباسعلی سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج زنجان ، ضمن ادای احترام به روح والای شهید سلیمانی اظهار داشت: در آستانه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و در این راستا بسیج رسانه استان در نظر دارد برنامه ویژه‌ای را برای این سردار عزیزمان برگزار کند.

 

 

 

وی گفت: به همین منظور در نظر داریم مراسم شب خاطره‌ای را با حضور فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و عکاسان تشییع و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کنیم؛ علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به بسیج رسانه استان مراجعه کنند.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه سعی ما این است که این مراسم شب خاطره بسیار با شکوه و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شود، گفت: مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی باید هر سال نسبت به سال گذشته با شکوه بیشتری برگزار شود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: مهلت ارسال برای ارسال آثار جشنواره تا 20 آذرماه تمدید شد. خوشبختانه آثار خوب و با کیفیتی از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

 

سرداری گفت: جشنواره ابوذر 21 دی ماه در سالن همایش صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات