خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در بهار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۰۰ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۵۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مقادیرزیادی انواع لوازم خانگی احتکاری کشف و متهم توسط تعزیرات حکومتی بهار محکوم شد.

وی افزود: حسب گزارش نیرو‌های ناحیه مقاومت بسیج بهار به همراه بازرسین صمت، یکی از فروشگاه‌های لوازم خانگی دارای دو انبار بوده و موجودی انبار دوم خود را به ارزش ۱۴۳ میلیارد و ۵۶۴ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال در سامانه، ثبت نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: احتکار وی با این توضیح که اعلام موجودی کالا توسط واحد‌های مصرحه در تبصره ۱ ماده ۶۰ قانون نظام صنفی از مسلّمات وظایف فرد صنفی به منظور اطلاع متولیان تنظیم بازار از چگونگی وضعیت کالا‌ها درسطح انبار‌ها ومراکز عرضه است وعلاوه برایجاد امنیت روانی بازار، ثبات و شفاف‌سازی قیمت‌ها و در نهایت کنترل بازار را تامین می‌کند محرز و پرونده مشارالیه به تعزیرات حکومتی بهار ارسال شد.

وی ادامه داد:  شعبه هیات بدوی این شهرستان نیز پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر الزام به فروش در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت به مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۹۱۹ هزار ریال درحق صندوق دولت محکوم کرد.

 جودکی با بیان اینکه پرونده موصوف هم اکنون در اجرای احکام این شهرستان در حال اجرا است، گفت: ضمن تشکراز مردم عزیز و فهیم بابت همکاری با ما، تقاضا داریم موارد تخلف را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir. اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات