خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

قدرت بسیج، قدرت الهی است

کبودراهنگ-امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: بسیج یدالله فوق ایدیهم و قدرت بسیج قدرت الهی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۵۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در جمع بسیجیان نخبه شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: بسیج یعنی ارائه راهکار، یعنی بازکردن درب‌های قفل شده و اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله تعریف کنیم بسیج یعنی شاخص‌ترین، مومن‌ترین، فداکارترین و دلسوزترین افراد که خوشبختی را با حصر، فوت، مجروح شدن خود برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه بسیج یدالله فوق ایدیهم و قدرت بسیج قدرت الهی است، افزود: امروز بسیج برای یمن انصارالله، برای لبنان حزب الله،برای افغانستان فاطمیون، برای عراق حشدالشعبی و برای سوریه مقاومت و عربستان حسنیون شد.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به کلام امام خمینی(ره) ادامه داد: انقلاب ما انفجار نور بود و اشعه نور آن باید به همه جهان بتابد و اکنون در حال تابیدن است .

وی ادامه داد:بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون محکم در راه دین و اسلام، قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی ایستاده و تا آخر پای آرمان‌های انقلاب خواهد ایستاد.

باقری بیان داشت: انقلاب اسلامی پیروزیش را در وهله اول مدیون خون شهیدان و وهله دوم صبر و بردباری خانواده‌های شهدا که پرچمدار و فرماندهان جنگ هستند و در وهله سوم بسیجیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات