خبرهای داغ:
فرمانده حوزه فاطمیه (س) خواهران کازرون از برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی کودکان و نوجوانان در بالاده خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۸۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، خواهر نجمه کشاورزی فرمانده حوزه فاطمیه(س) بخش بالاده کازرون بیان کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان قصه های خوب برای بچه های خوب بین نیروهای کودک و نوجوان و مسابقات ورزشی جهت نوجوانان و کودکان در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم  بالاده برگزار شد..

وی ادامه داد:  مسابقه کتابخوانی و ورزشی که کتابخوانی برای تشویق هرچه بیشتر نوجوانان به مطالعه کتاب و کتابخوانی  به صورت مجازی برگزار شد و مسابقات ورزشی با حضور فعال کودکان و نوجوانان خواهر بخش بالاده برگزار شد.
فرمانده حوزه فاطمیه(س)بالاده اضافه کرد: برنامه کتابخوانی با همکاری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج فاطمیه(س) بین پایگاههای حوزه استحفاظی با اولویت  مسابقات بومی محلی با حضور کودکان و نوجوانان  برگزار گردید.
وی تصریح کرد: مسابقات که به مدت یک روزبه طول انجامید، با پیروزی پایگاه الزهرا(س) در رشته طناب کشی، دال پلان و تیم حضرت آسیه با پیروزی  هفت سنگ، دوز حرکتی و حلقه زنی به پایان انجامید، در پایان به پایگاههای برتر با اهدای جوایز قدردانی به عمل آمد.
کشاورزی از اهداف برگزاری این برنامه گفت و افزود: برنامه ورزشی و کتابخوانی در سطح سنی کودکان و نوجوانان  با ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش و سلامت و همچنین احیاء مسابقات ورزشی بومی و محلی بین پایگاههای تابعه در سالن ورزشی مدافع حرم بسیج بالاده کازرون برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها