خبرهای داغ:
مراسم ربانی انس با قران کریم همراه با قاریان برجسته و حافظان عالی قدر شهرستان و با حظور فرمانده سپاه و مشارکت پرشور مردم در مسجد جامع شیروان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۹۷۸۹۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام «تکمیلی » امام جمعه شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت: خداوند متعال این توفیق را داد تا در مسیر سبز قرآن و عترت (ع)، طرح محفل نورانی انس با قران را از نیمه دوم آذر ماه سال جاری در شیروان راه اندازی کنیم .

 

امام جمعه شیروان در خصوص برگزاری این محفل نورانی یبان داشت : این طرح سلسه محافل انس با قرآن کریم نامیده می شود، و تاکنون چند محفل انس با قرآن در نقاط مختلف شیروان و با حضور قاریان ممتاز بین المللی، کشوری و استانی برگزار شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی خاطر نشان کرد: به طور قطع برگزاری این محافل نورانی موجب انس و الفت عموم مردم به ویژه نسل جوان با قرآن کریم می‌شود، همچنین می‌توان با برگزاری چنین محافلی بستر درک مفاهیم و عمل به آموزه‌های قرآنی را بیش از پیش در جامعه عملیاتی کرد.

 

وی با تاکید بر لزوم تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فعالیت های خانگی قرآن کریم افزود: منویات مقام معظم رهبری برای نیروهای انقلابی همواره یک دستور لازم الاجرا تلقی می شود و در تحقق آن نباید یک لحظه درنگ کرد لذا بعد از تشکیل جلسه ای که جهت هم اندیشی ائمه جماعات و محلات شهرستان بوده، تصمیم بر آن گرفتیم در موضوع گسترش فعالیت های خانگی قرآن کریم ورود کرده و با استفاده از این بستر در تحقق دغدغه ولی امر مسلمین شریک باشیم.

امام جمعه شیروان در ادامه گفت : ترویج فرهنگ قرآنی، توسعه فضای معنوی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در بین مردم از دیگر اهداف مهم برگزاری این محفل انس با قرآن است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی در خصوص حفظ و رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا تصریح داشت : این سلسله محافل در مسجد جامع شهرستان شیروان و نواحی منفصل شهری به صورت محله‌محور و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها