خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان با بیان اینکه شرایط و مشکلات اقتصادی فشار زیادی را در جامعه به ویژه در بخش تولید ایجاد کرده است، گفت: امروز درگیر یک جنگ ناخواسته اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۴۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه بازدید از شرکت صنایع غذایی سحر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی در واحدهای تولیدی قرار می‌گیریم و چرخه کار به خوبی در حال گردش است انسان روحیه می‌گیرد و مایه افتخار و مباهات است.

وی با بیان اینکه شرایط و مشکلات اقتصادی فشار زیادی را در جامعه به ویژه در بخش تولید ایجاد کرده است و امروز درگیر یک جنگ ناخواسته اقتصادی هستیم، گفت: استکبار جهانی از هر مسیری که طی طریق کردند، نتوانستند با نظام مقدس جمهوری اسلامی رویارویی کنند.

 استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمنان در دو جبهه فضای مجازی و حوزه اقتصادی نظام را تحت فشار قرار داده‌اند، ابراز داشت: دشمن می‌خواهد در فضای مجازی با خوراک مسموم بر افکار تاثیر گذارد و با فشار اقتصادی معیشت مردم را دچار مشکل کند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ما با همه فشارها و سختی‌ها با ثبات و استقامت مثال زدنی ایستادند و با توان و سرعت بیشتر رو به جلو حرکت کنند، ابراز داشت: به لطف خدا با وجود مشکلات و سختی‌ها مجموعه‌های تولیدی ما در کشور در حال فعالیت هستند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه شرکت صنایع غذایی سحر در بخش تولید و بازرگانی به شکل تخصصی مدیریت می‌شود، افزود: استفاده از مزرعه چرخه تولید را کامل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیریت این شرکت صنایع غذایی نگاه بلندی در توجه به داخل دارند که قابل تحسین است، عنوان کرد: رهنمودهای رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در این شرکت اجرایی شده است.

استاندار همدان گفت این شرکت با اتکا به درون و رویکرد بیرونی اداره می‌شود، با توان و پتانسیل‌های داخلی تولید می‌کند و به خارج صادر می‌کند.

وی با اشاره به شعار سال و با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر ساله به امر تولید تاکید دارند، ابراز کرد: چرخه تولید مورد توجه حمایت است و با توجه به شعار سال باید موانع تولید برداشته شود تا بتوانیم در این مسیر شتاب داشته باشیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در مجموعه شرکت‌های سحر تحقق شعار سال دنبال می‌شود، ادامه داد: ما در استان به دنبال تکمیل کردن زنجیره شما هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما با مشکل کمبود آب مواجه هستیم و در این مقطع زمانی نمی‌توانیم از شیوه‌های سنتی در تولید محصولات استفاده کنیم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دولت در حوزه کشاورزی توسعه و ترویج گلخانه‌ها است.

استاندار همدان با بیان اینکه محصولات گلخانه‌ای مصرف آب را به یک نهم تقلیل می‌دهد و بهره‌وری و میزان اشتغال را به شکل تصاعدی بالا می‌برد و محصولات نیز با کیفیت می‌شود، ابراز کرد: برای رفع مشکل گلخانه‌های استیجاری می‌توان از واحدهای تملک شده توسط بانک استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نگاه مدیریت شرکت سحر به توسعه نگاه خوبی است که به مانایی و حرکت رو به جلو تداوم بخشد، گفت: اگر مجموعه تولیدی بخواهد با همان تعداد کمی و کیفی محصول اکتفا کند بعد از مدتی دچار مشکل می‌شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در مسیر تولید باید جنبه کیفیت و جنبه توسعه را در نظر گرفت، افزود: ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۶۵۴ نفر در این مجموعه عدد بسیار ارزشمندی است چراکه امروز یک نفر اشتغال برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه این مجموعه در راستای امنیت غذایی کشور تلاش می‌کند، عنوان کرد: امنیت غذایی یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است که باید به دلیل نگاه بدبینانه دشمن به ما همواره امنیت غذایی را پایدار نگه داریم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه امروز با تدابیری که اتخاذ شده ما در تأمین و ذخیره کالاهای اساسی مانند گندم، آرد، روغن، مرغ، گوشت و ... نداریم، ابراز کرد: موضوع مورد تاکید دولت سیزدهم سلامت است که از اولین ساعتی که استقرار پیدا کرد بحث واکسیناسیون عمومی را پیگیری کردند که خوشبختانه استان همدان به دلیل واکسیناسیون از استان‌های متوسط به بالا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبلیغات مسموم به خاطر مقاومت در مقابل واکسیناسیون از سوی دشمن ایجاد شده است، گفت: اصحاب رسانه باید تلاش کند این فرهنگ‌سازی صورت بگیرد که تزریق واکسن به نفع جامعه است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه از دیگر موارد مورد تأکید آقای رئیسی توجه به تنظیم بازار است، تصریح کرد: پروژه‌های تولیدی در تامین مواد غذایی کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازار تابع عرضه و تقاضا است، عنوان کرد: با کاهش عرضه قیمت افزایش می‌یابد و با عرضه مطلوب قیمت ثبات خواهد داشت.

استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه سحر با تمام توان فعال و پویا حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از دولت به شما و همه فعالان عرصه اقتصادی می‌گویم که دولت سیزدهم با تأسی از مقام معظم رهبری همه توان خود را در راه حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های تولیدی به کار گرفته است.

وی ابراز کرد: اقدامات عام المنفعه شرکت سحر مایه خیر و برکت بوده و نگاه رحمت خداوند در مسیر راه شما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات