حجت الاسلام جواد ناصری در جمع کارکنان وظیفه ی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله وظایف سپاه و بسیج در شرایط امروز است .
کد خبر: ۹۳۹۷۹۵۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ گفت:  همه ی ما وظیفه دارم در برابر آسیب ها و تهدیدات ناشی از گسترش فزاینده فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از خانواده و دوستان خود مراقبت کنیم.

حجت الاسلام جواد ناصری اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اگر به نحو احسن از آنها استفاده شود و مراقبت های لازم صورت گیرد ، می توانند نقش آگاهی بخشی و معرفت افزایی برای خانواده ها داشته باشند.

وی در ادامه افزود: عمل به سبک زندگی اسلامی و ایرانی مایه خوشبختی کانون گرم خانواده ها می شود، بهترین روش در سبک زندگی الگوگیری از سیره ی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و امامان معصوم علیهم السلام است.

کارشناس مسایل مذهبی در پایان با اشاره به اینکه، تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از ضروریات اساسی برای رسیدن به تمدن اسلامی است، گفت: تحقق این امر در جامعه مستلزم توجه جدی به موضوع سبک زندگی و راه های وقوع آن در زندگی فردی و اجتماعی است و یکی از مسائل مهم برای رسیدن به این امر توجه به دیدگاه ها ومبانی فکری سبک زندگی اسلامی است، زیرا سبک زندگی اسلامی تنها با تحقق این مبانی دوام پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات