خبرهای داغ:
جلسه تعامل با اداره فنی حرفه ای شهرستان مانه وسملقان در خصوص اجرای کلاسهای مهارت آموزی وِیژه سربازان و بسیجیان برگزار شد
کد خبر: ۹۳۹۷۹۶۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، فرمانده ناحیه سرهنگ وطن دوست ضمن عرض خیرمقدم به ریاست اداره فنی حرفه ای گفت : هدف از این طرح این است که ابتدا توانایی‌ها و استعداد سربازان شناسایی شود و با توجه به میزان تحصیلات و رشته‌ تحصیلی، در دوره‌های فنی و حرفه‌ ای مختلف بر اساس علاقه‌شان شرکت ‌کنند، چون این دوره ها به توان افزایی و افزایش تجربه کسب و کار سربازان کمک شایانی می‌کند. در همین راستا پس از پایان خدمت، تسهیل‌گری لازم و زمینه‌سازی برای کارآفرینی و اشتغال این قشر ایجاد شود. ، دوره مهارت آموزی حین خدمت که در زمان سربازی با ارتقای سطح توانایی سربازان برای ورود به بازار کار به آنان کمک می‌شود و در آخر دوره پس از خدمت که به شروع کار آنان کمک شده و امکانات لازم برای آغاز شغلی جدید، در اختیارشان قرار می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد دوره های مهارت آموزی ویژه بسیجیان برادر و خواهر هم ازقبیل خیاطی ،فرش بافی، پرورش گلهای گل خانه ای و در بحث بسیج سازندگی مهارت آموزی برای گروههای جهادی در زمینه عمرانی از قبیل گچ کاری وسیمان کاری ، سنگ کاری ... برگزار گردد.


در ادامه ریئس اداره فنی حرفه ای شهرستان مانه وسملقان مهندس امیدیان ضمن اعلام آمادگی در بحث تعامل گفت:


سازمان فنی و حرفه ای یکی از مهمترین نهادها در ارائه آموزش های مهارتی به سربازان است که بیشترین همکاری را با قرارگاه مهارت‌آموزی دارد در این زمینه آموزش‌هایی که برای نیروهای مسلح برای سربازان درنظر گرفته شده است که شامل آموزش عملی و تئوری می‌شود


در پایان مقرر گردید آموزش های تئوری در محل ناحیه برگزار گردد وآموزش عملی در اداره فنی حرفه ای جهت آشنایی سربازان باعث ایجاد انگیزه در سربازان در بازدیدها از کارگاههای فنی حرفه ای گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها