زنجان-از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰میلیاردو۱۹۰میلیون تومان صدقات مردمی توسط کمیته امداد در استان زنجان جمع آوری شده است که تحقق ۱۰۰درصدی داشته است .
کد خبر: ۹۳۹۸۰۶۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان در گردهمایی ویدئو کنفرانسی روسای ادارات اجرایی استان با اعلام این خبر افزود:فلسفه وجودی ما و ساز و کارکمیته امداد خدمت به مردم است وکارگزاران امداد با تفکر بسیجی وحرکت جهادی موانع پیش روی خدمت به محرومین را برداشته وحرکت جهادی در امداد بایستی تقویت شود.

 

جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد تومان صدقه در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلابی ، جهادی وتفکر بسیجی کلید واژه هر شکستی است افزود:حرکت جهادی یعنی موانع را برداریم وبا ایجاد ظرفیت های توانمندسازی برای مددجویان نظیر اشتغال ،مسکن ومراکز نیکوکاری وارائه خدمات اثر بخش رضایتمندی را در مخاطبین ارتقاء بخشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: بخشی از درآمدهای این کمیته از صندوق‌های صدقات است، که در منازل، معابر و ادارات استان ویا به صورت الکترونیکی وجود دارد، وکمیته امداد به دنبال استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای جمع آوری صدقات است تا فرآیند صدقه دادن برای مردم تسهیل شود ودر همین رابطه بیش از ۱۲۸هزار کد «کیوآر»تولید وتاپایان سال بین مشترکین توزیع می شود.

 

صفری با اشاره به میزان جمع آوری صدقات در استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰میلیاردو۱۹۰میلیون تومان صدقات مردمی توسط کمیته امداد در استان زنجان جمع آوری شده است که تحقق ۱۰۰درصدی داشته است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به نقشه های دشمن در ایجاد ناامیدی ونارضایتی در جامعه گفت:باید عرصه های تهاجمی دشمن را بشناسیم ودر راستای مقابله با تهاجم دشمن برنامه ریزی واقدام نماییم که امروزه عرصه تهاجمی دشمن در حوزه اقتصاد وفرهنگ است.

 

صفری گفت: ایجاد اشتغال ، مسکن وتقویت مشارکت های مردمی موجب تقویت اقتصاد وبنیان خانواده شده وهزینه خانواده ها را تامین وبهینه می کند.

ارسال نظرات