خبرهای داغ:
جانشین انتظامی شهرستان"طبس" گفت: مأموران در بازرسی از يك کامیون، 13 تن و 500 كيلو خاک معدنی مس و روی به ارزش یک میلیارد و350 ميليون ریال کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۹۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"جواد عباسی" اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه"ده محمد" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهاي مواصلاتي به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وي بيان داشت: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، در بازرسی از کامیون، 13 تن و 500 كيلو خاک معدنی مس و روی قاچاق را کشف کردند که بنا برنظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی خاك هاي معدني قاچاق کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 350 ميليون ریال براورد شد.

 

جانشين انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگير کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ عباسی با بيان اينكه پليس با افرادي كه استفاده غیر مجاز از معادن داشته و خاك هاي معدني را قاچاق مي كنند با جديت برخورد خواهد كرد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام نمایند.

 

 

پاتوق معتادان مواد مخدر در شهرستان"طبس" پلمپ شد

 

سرهنگ"جواد عباسی"  اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس در راستاي ارتقاء امنيت و آرامش عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محلات جرم خيز این شهرستان اجرایی شد.

 

وی بيان داشت: مأموران با انجام تحقیقات و بررسی های میدانی، پاتوق مصرف کنندگان و فروشندگان  مواد مخدر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه ها شدند.

 

جانشین انتظامي شهرستان طبس افزود: ماموران در بازرسی از پاتوق شناسایی شده، 6 گرم مواد مخدرصنعتی کشف و 3 متهم نیز دستگیر كردند كه متهمان دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ عباسی با بیان این که در این طرح یک واحد مسکونی با دستور مقام قضائی پلمپ شد؛ تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش خواهد كرد و اجازه نخواهد داد فرد يا افرادي با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومي و آسايش مردم را بر هم بزنند.

 

 

فرمانده انتظامي خراسان جنوبي : کشف بيش از 195 كيلو ترياك در خراسان جنوبی

 

سردار"ناصر فرشيد" در تشريح اين خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهاي فرعي شهرستان"بيرجند" دریافت کردند كه تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

 

وي بيان داشت ماموران هنگام کنترل محورهاي فرعي شهرستان"بيرجند" به 2 خودروي سواري پژو 405 كه با سرعت در حال حركت بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودروها دستور ايست داده که راننده خودروها با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شدند.

 

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي افزود: مأموران خودروهاي حامل مواد مخدر را تعقيب و با اقدامات پليسي و شليك چندين تير با رعايت قانون به كارگيري سلاح آن ها را متوقف كردند كه در بازرسي از خودروها 195 كيلو و 500 گرم ترياك كشف شد.

 

سردار فرشيد تصريح كرد: مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو 405 ديگر را که خودروهاي حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد توقیف کردند که در مجموع این عملیات 3 خودرو توقيف و 4 متهم دستگیر، كه متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: پليس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها