خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛

با سلاح علم کشور را بیمه کنید

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در مراسم تجلیل از فرزندان دانشجوی پاسداران گفت: شما پیشتازان علم و نوآوری باشید و با سلاح علم کشور را از خطرات بیمه کنید.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۱۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

قزوین،به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ضمن تبریک هفته دانشجو در مراسم تجلیل از فرزندان دانشجوی پاسدار که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد گفت: علم مولفه قدرت هرکشوری است که با عملیاتی کردن آن و استفاده درست از دانشمندان می توان مولفه های قدرت بسیاری خلق کنید. فرزندان پاسداران در حوزه علم باید پیشتاز باشند و ثابت کنند که در همه عرصه ها پاسداران شایسته ای برای اسلام و انقلاب هستند.

وی در ادامه افزود: ایران اسلامی امروز به قله های علم دست یافته و برای فتح مسیر باقی مانده با سلاح علم کشور را از گزند های داخلی و خارجی حفظ کنید، عامل سربلندی خانواده و کشور باشید.کاری کنید که همه دنیا بزرگی شما را اعتراف کنند همان گونه که در علوم مختلف، هسته ای، پزشکی، موشکی، نانو،دریایی و بسیاری از علوم دیگر این انحصار را شکستید و دنیا را وادار به پذیرش قدرت ایران اسلامی کردید.

آتانی تصریح کرد: سهم هرکس در دنیا به اندازه قدرت علمی آن کشور است، هر کشوری در علوم پایه موفق باشد و بتواند مولفه های قدرت برمبنای علمی تولید کند دارای قدرت پایدار و ثروت بی پایان خواهد شد.، شما فرزندان پاسداران در کسب علم مایه مباهات و افتخار باشید، نقطه های دست نیافتنی را با درایت و پشتکار خود در جهاد علمی فتح کنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در پایان ضمن قدردانی از دانشجویان و تبریک روز دانشجو گفت: دانشجویان با بیداری خویش توانستند بسیاری از رویدادهای تاریخی را رقم بزنند و از روحیه جوانی و شادابی خویش در جهت پیشرفت و آبادانی کشور بهره ببرند. کلید آینده کشور در همه حوزه به دانشجویان تعلق دارد و قدر روزهای کسب علم و تحصیل را بدانید و از جوانی در جهت منافع ملی استفاده کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار